gamle er vi? lenge har vi prøvd?

Vanillatwin

Elsker forumet
ja overskriften sier sitt men, hvor gamle er vi? og har vi prøvd lenge?? 
 
jeg er 23 og vi har prøvd i overkat av 4 år. 
 
jeg er 25 år := har en datter på 6år:)
miat I Mars og har prøvd siden da, men ikke lykkest:( venter i spenning nå :)
 
25! Har ikke prøvd enda. Venter på el :p
 
Jeg er 23. Har en datter på snart 2 år. Er i første pp nå. :) Spennende!
 
jeg er 32 og har en datter på tre år vi er nå inne i tredje pp
 
er mye forskjellig her.. og det er bra 
 
Jeg er 23 og vi har prøvd i 15 mnd. Kanskje dette er lykkemåneden vår? Håper ihvertfall på det!

(Er under utredning. Venter bare på svar på sædprøven til sambo, men han får ikke levert før 8. desember, pga kø! Er d mulig...? :P ) Så hvis den er OK får jeg Pergo, og da må det vel bli fart på sakene :)
 
Jeg er 24. har en sønn på snart 2 år :)  er i første pp
 
Er 28 år. Har snakket om det å få en liten til en god stund nå og nå i november blir første mnd vi kommer til å prøve :) Har to barn sammen :)
 
Jeg er 27, prøvd i 3 mnd! :)
 
Jeg er 21 år.. Er i  andre pp.. SA 27 okt..  Venter i spenning til beg. av neste uke:-)
 
Jeg er 21 år.. Er i  andre pp.. SA 27 okt..  Venter i spenning til beg. av neste uke:-)
 
Er 21år, dette er første pp for oss, så blir spennende å se om vi får det til denne gangen :)
 
23 år. Har en sønn på 7 mnd.

PP:
Uke 8 - februar 2010 :(
Gutt - april 2011 ♥
Uke 5 - august 2011 :(

Vi ønsker tette barn og begynte ikke med prevansjon etter fødsel i april 2011, men har vært prøvere i 5 mnd... Har prøvd siden SA i august -11, men tror vi har bommet på EL. Brukte EL-tester for første gang denne perioden og håper så indelig at det klaffer! IKM 23. november. Like skummelt hver gang!

Lykke til alle sammen! :)
 
Er 24 år og vi har prøvd i 3 måneder :) håper på positiv test om 7 dager...
 
Jeg er 27 år, og dette blir vår andre PP. Mistet tidlig i november, så håper august er vår mnd og at spiren holder seg der i 9 mnd! Fra før har vi en nydelig gutt på litt over 2 år <3>
 


Supermamma* skrev:
23 år. Har en sønn på 7 mnd.

PP:
Uke 8 - februar 2010 :(
Gutt - april 2011 ♥
Uke 5 - august 2011 :(

Vi ønsker tette barn og begynte ikke med prevansjon etter fødsel i april 2011, men har vært prøvere i 5 mnd... Har prøvd siden SA i august -11, men tror vi har bommet på EL. Brukte EL-tester for første gang denne perioden og håper så indelig at det klaffer! IKM 23. november. Like skummelt hver gang!

Lykke til alle sammen! :)


gratulerer med spire
 
Back
Topp