gamle er vi? lenge har vi prøvd?

Er 26 år, og har en sønn på 4 fra før, og en bonussønn på 3,5 :)

Her satt det på første forsøk :D
 
Er 27  år, har en gutt som snart fyller 2 år =) Har ikke prøvd, bare var heldig og ble gravid =)
 
er 29, har ei datter på 2 år, hadde en kjemisk i mars, ventet noen mnd, prøver nå igjen og er inne på 3 pp...

M
 
Er 25 år, og november er første gangen vi prøver på nytt. Vi har en nydelig datter på snart 2 år fra før
 
22 år :) å dette var ikke planlagt, men vi var begge klar over at d kunne skje siden vi ikje bruker noe :) Men for en lykke d va å se den pos testen :D
 
26 år, har ei datter på 14 mnd. første forsøk  og venter på å få tatt en test ... :)
kanskje er jeg gravid, kanskje ikke. Ikm 30. nov. :)
 
27 år her. Har en sønn på 14 måneder og fikk positiv test nå i 2. pp :)
 
Hei!

23 år, har en sønn på 2,5 snart, og et lite nurk i magen <3 (Vet ikke hvor langt jeg er på vei, da jeg har PCO og ikke regelbundet mens, men den satt på 2. forsøk..)
 
jeg er 30, og vi har prøvd siden juni :)
Måtte bli ferdig med studier og få fast jobb før vi startet familieutvidelsen..
Jeg har en sønn på 5 fra før :)
 
Er 21 år, min kjære er 27 år og vi har prøvd i ca 1 1/2 år, og har desverre hatt 4 spontanaborter.

Nå er vi gravid igjen og håper og tror at dette er vårt barn!
 
Hei :) 

Jeg er 27, mannen er 40. Vi har ikke prøvd på denne :)

Men jeg har endometriose, så har mange år som prøver bak meg, lapraskopi, kjemisk svangerskap og en MA.

Nå ser det ut til at endometriosen er borte ;) For vi hadde bare sex EN gang i det tidsrommet el kan ha vært. :p Forrige gang måtte jeg ha betennelsesdempende og masse hormoner for å bli gravid. Nå bare ble jeg det. For en herlig følelse! :)
 
Jeg er 24 år! Her ble vi gravide på første forsøk, men det endte dessverre i en SA for et par dager siden :( Vi kommer til å prøve igjen med en gang,  og satser på at vi klarer det like kjapt denne gangen ;)
 
Er 24 år og har prøvd i 2 mnd, første mnd stresset vi litt ift eggløsning. Så regnet med at det ikke gikk første gang. Klarte det på "andre" forsøk :) så håper å krysse fingrer på at det går bra siden det er så tidlig....
 
29 år, prøvde i oktober men bommet med ca 3 dager på el. IKM igår og skal teste imorgen tidlig. Datter på 20 mnd fra før. 
 
Jeg er 30 og har ei jente på 19 mnd fra før. Denne spiren satt på pp1 :)
 
Back
Topp