gamle babyverden

lmk88 skrev:
Det var gode gamle dager det!

ja det var definitivt mye mere aktivitet på forumet før. termin forumet når er stille i forhold. helt rart. andre forum er helt tomme.

hvis man lurte på noe før kunne en alltid vite at en fikk svar på generell fra minst 20 stykker på korttid. 
savner de tider. håper det blir sånn igjen.. alt alle som gikk over til facebok kommer tilbake.

..og etter å ha skrevet et innlegg så kom du tilbake til forumet, du ble ikke stående inne i diskusjonstråden slik du gjør nå! IRRITERER meg enormt at man må klikke seg ut av tråden ETTER å ha svart!!! *fres*

Også hadde vi trollene, og en schizofren bruker som ikke så sin egen sykdom, folk som trodde det kom sæd ut av puppene deres osv osv.
Kanskje IQ-nivået har blitt høyere nå...

FancyPants skrev:
Mye mer aktivitet, mange flere sterke meninger. Det var lov til å krangle og lage diskusjoner uten at noen klaget på dårlig stemning.

Jeg tror nok det handler vel så mye om at vi som er veteraner her inne har blitt lei av å diskutere de samme temaene gang på gang, som at forumet ble lagt om, egentlig.

Bullshit!

Men, ja var mer aktivitet.

FancyPants skrev:
En ting til! Folk hadde mye mindre nettvett. Det var mange flere skrytetråder av barna (og seg selv) enn hva det er nå.

!! mm

Var medlem her fra 2009 frem til de gjorde om her med et annen nick, men etter at de gjorde om så fant jeg det ikke interresant å være her lenger desverre, var jo null liv i starten...

Bestemte meg for å prøve igjen med nytt nick nå, blitt litt bedre men gud så mye bedre det var før. Følelsen av at det ikke er samme forum engang, og tror ikke de noen gang vil klare å bygge det opp igjen til det det en gang var

*TattooMom* skrev:
Var medlem her fra 2009 frem til de gjorde om her med et annen nick, men etter at de gjorde om så fant jeg det ikke interresant å være her lenger desverre, var jo null liv i starten...

Bestemte meg for å prøve igjen med nytt nick nå, blitt litt bedre men gud så mye bedre det var før. Følelsen av at det ikke er samme forum engang, og tror ikke de noen gang vil klare å bygge det opp igjen til det det en gang var

Tror nok dessverre ledelsen kan ta på seg mye av skylden til at mange av brukerene ble borte. Det var en voldsom arroganse til å begynne med etter omleggingen. 

lmk88 skrev:
Det var gode gamle dager det!

Og blir dessverre aldri like bra som det var, har jeg hvertfall lite tro på!

åååh! nå savner jeg gamle BV!

jeg er en av dem som forsvant! men nå er det ny spire, og da må jeg på BV :)
bare med nytt nick.

men nå skjønner jeg jo ingenting her lenger! vet jo ikke åssen jeg skal legge inn bilde en gang

jeg er gammel bruker fra september 2005...  syns det er mye kjedeligere her nå enn det var før...

Jeg var under annet nick i gode gamle dager, og den største forskjellen er som flere har nevnt; tempoet. Det var flere folk her inne og flere svarte på alle tråder. Nå kan jo en tråd stå i evigheter, 10 er inne og ser, men ingen svarer...

Desverre oppførte ledelsen seg som fjotter (syns jeg) under omleggingen, og det ødela mer en det hadde trengt.
Og det er ikke rart om forumet aldri blir like aktivt som før ettersom det fremdeles er feil her. Det er da feil som har blitt rettet iallefall 2 ganger før (for min del). Jeg mener at godt over 1 år burde være nok for å fikse alle bugsa (og iallefall sørge for at de ikke kommer igjen og igjen).

MEN, det hjelper jo ikke på stemningen og tempoet her inne at alle bare klager og sutrer heller. Det eneste som hjelper er jo å legge ut tråder og svare i vei. Og det gjelder "gamle" som "nye".
Skjønner at det ikke frister for nye medlemmer å henge her så mye dersom det bare er klaging

hønepønemor skrev:
Nåde deg om du våget å svare på et innlegg med 25 sider, uten å ha lest ALLE svarene, og ikke bare TS sitt spørsmål, for gjennom de 25 sidene kunne nemlig TS ombestemme seg skjønner du..ikke bare en gang, kanskje to og tre ganger. Og da må du for alt i verden ikke svare på det som TS faktisk spurte om, med der igjen så stod TS fult ansvarlig for å oppdatere hovedinnlegget fortløpende, og da mener jeg ..foooortløpende så ikke det skulle forekomme noen heftige misforståelser om heeeele poenget hehe. Det var tider det haha emoticon 

Kan le av det no, men den gang var det blodig alvor må du vite..hehe

Synes det er sånn ennå jeg, i enkelte tilfeller! Når det er sagt savner jeg de tidene der ja..*mimre*

Myshild Bergsprekken skrev:
Det skjedde utrolig mye i løpet av en kveld !! hvertfall fredager, man fikk mange svar uansett hva man spurte om .
Mange flere bildetråder, f.eks den bildetråden med unødvendige bilder fra fødselen. haha..priceless.. 

Heftige diskusjoner med påfølgende sinna pm'er ! det var tider det.. 

Den var utrolig bra! Jeg glemmer aldri de ubrukelige bildene av klokker, vegger og tak!

Pm'er, ja.. jeg fikk noen i min tid jeg også. Nå får jeg aldri post lenger. Har blitt for kjedelig, sikkert.

Back
Topp