Det var gode gamle dager det!lmk88 skrev:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye mer aktivitet, mange flere sterke meninger. Det var lov til å krangle og lage diskusjoner uten at noen klaget på dårlig stemning.FancyPants skrev:
Jeg tror nok det handler vel så mye om at vi som er veteraner her inne har blitt lei av å diskutere de samme temaene gang på gang, som at forumet ble lagt om, egentlig.
Var medlem her fra 2009 frem til de gjorde om her med et annen nick, men etter at de gjorde om så fant jeg det ikke interresant å være her lenger desverre, var jo null liv i starten...*TattooMom* skrev:
Bestemte meg for å prøve igjen med nytt nick nå, blitt litt bedre men gud så mye bedre det var før. Følelsen av at det ikke er samme forum engang, og tror ikke de noen gang vil klare å bygge det opp igjen til det det en gang var
Nåde deg om du våget å svare på et innlegg med 25 sider, uten å ha lest ALLE svarene, og ikke bare TS sitt spørsmål, for gjennom de 25 sidene kunne nemlig TS ombestemme seg skjønner du..ikke bare en gang, kanskje to og tre ganger. Og da må du for alt i verden ikke svare på det som TS faktisk spurte om, med der igjen så stod TS fult ansvarlig for å oppdatere hovedinnlegget fortløpende, og da mener jeg ..foooortløpende så ikke det skulle forekomme noen heftige misforståelser om heeeele poenget hehe. Det var tider det hahahønepønemor skrev:![]()
Kan le av det no, men den gang var det blodig alvor må du vite..hehe
Det skjedde utrolig mye i løpet av en kveld !! hvertfall fredager, man fikk mange svar uansett hva man spurte om .Myshild Bergsprekken skrev:
Mange flere bildetråder, f.eks den bildetråden med unødvendige bilder fra fødselen. haha..priceless..
Heftige diskusjoner med påfølgende sinna pm'er ! det var tider det..