Jeg skjønner det er vanskelig når det er et barn du ikke direkte bestemmer over. Hvordan er reglene hos mor? Her høres det ut som de to biologiske foreldrene først må bli enige om hva som skal gjelde.
Det høres og ut som dette barnet kan ha godt av en lengre periode fra skjerm for å klare å finne tilbake til annet og holde på med.
Jeg ser selv på min 7 åring, om hun har vært hos noen der hun har fått sitte og glo på tv eller spille i mange timer sammenhengende så viser hun og tegn til aggressivitet og sinne når vi henter henne.
Hun er vanligvis bare en søt snill jente med maks ca 9 timer skjermtid i uken.
Enig med deg. Men problemet her er at biologisk mor har kjøpt utstyr til 20.000 og hos oss sitter han bare med en TV (fellestv’n til barna). Fordi han skal bli fokusert på idrett i stede (noe som ikke skjer, fordi han spiller hele dagen). Man trenger ar voksne bestemmer da man er barn. Man vil jo ikke se vitsen med å reise seg fra stolen da man er 30 hvis man ikke gjør det når man er liten. Det er deres barn. Jeg bestemmer ikke noe.Jeg skjønner det er vanskelig når det er et barn du ikke direkte bestemmer over. Hvordan er reglene hos mor? Her høres det ut som de to biologiske foreldrene først må bli enige om hva som skal gjelde.
Det høres og ut som dette barnet kan ha godt av en lengre periode fra skjerm for å klare å finne tilbake til annet og holde på med.
Jeg ser selv på min 7 åring, om hun har vært hos noen der hun har fått sitte og glo på tv eller spille i mange timer sammenhengende så viser hun og tegn til aggressivitet og sinne når vi henter henne.
Hun er vanligvis bare en søt snill jente med maks ca 9 timer skjermtid i uken.