**gråter med deg**

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for alle klemmene og lykke ønskningene, det varmer.
Kort fortalt:
Jeg har tidligere vært utredet for habituell abort.
Av den grunn får jeg tidlig UL.
Problemet mitt når spiren slutter å utvikle seg, så stopper det bare opp.
Kroppen min kvitter seg ikke med det selv om det har stoppet opp og spiren er død.
Var på UL i dag og de så bare litt fostervann og en liten antydning til noe som har vært en spire.
Skulle ha vært 7+4 i dag...
En ny MA![]()
Kjempetrist å leseHåper du får skikkelig hjelp og at de finner ut av hva dette kommer av! Masse lykke til videre, håper spiren sitter fort og at den holder seg der til termin. Stor trøsteklem
Vi har vært på utredning for dette.
Problemet denne gang var at jeg først fikk medisinene 5+3, og jeg må ha dem fra jeg får positiv test.
Har resepter og medisiner liggende nå, så neste gang skal det gå bra.
Måtte ha dem sist også.
Når jeg ser historien vår lurer jeg en gang i blant på om eldstemann bare var flaks, han klarte vi helt uten noen form for hjelp
Enig. Neste gang skal det gå bra. ♥
Du burde sjekke om du kan begynne med hvert fall Crinone allerede fra du er helt sikker på at du er dpo. Den andre kjenner jo ikke jeg til. Jeg skulle jo begynne med en gang jeg fikk resept (5 dpo) og det jeg fant fra USA var at de anbefalte vanligvis det. Og da ta frem til IKM eller langt videre ved positiv test. Du må bare være 100 % sikker på at EL har vært når du begynner (og det betyr jo vanligvis at man er 3-6 dpo når man tør å begynne.)
Da blir det dyrere siden man må bruke litt hver syklus, men legen kan søke om at du skal få det på blå resept - eller du kan ta vare på absolutt alle kvitteringer for medisiner på hvit resept for 2014. Hvis du passerer et grensebeløp (før var det 1600 kr per år) så kan du sende inn hele bunken med kvitteringer og da dekker NAV utgifter over grensen for de fleste medisiner (litt sånn som frikort).
Dette er kun ment som velmenende råd. Hvis du synes det er masete nå så bare hopp over. Jeg vil bare veldig gjerne at du skal få en liten til. ♡
(Og hvis noen andre lurer på hvorfor jeg kommer med så mye: Anonym og jeg har vært sammen på Før Svangerskapet og skravlet masse der, derfor jeg tar sjansen på å skrive en del nå.)
*Taster på app på mobilen*
Hei, og takkfor innspill.
I ditt tilfelle trengte du Crinone fra EL siden du bare hadde kjemiske.
Siden mine faktisk klarer å begynne på egenhånd holder det for meg fra positiv test.
Har hatt veldig gode resultater av det tidligere
*** Må få skiftet nick igjen :/