Jammen, bare vent! Harry Potter kommer jo med sceneoppsetning til sommeren!Det kunne vært spennende å seHahahahaha!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jammen, bare vent! Harry Potter kommer jo med sceneoppsetning til sommeren!Det kunne vært spennende å seHahahahaha!!
Aaah han satt å nærmest forventet at jeg skulle memorere 5 sesongerHehe, måtte ta en ammepause jeg også.Men ja, har sett. En episode er jo altfor lite
Måtte du forklare hele serien før du fikk sett da? Hehe![]()
Uff ja. Har ei datter på 10 år som elsker Harry Potter. Hu leser bøkene som en gal. Skulle vel helst tatt hu med til London å sett den joJammen, bare vent! Harry Potter kommer jo med sceneoppsetning til sommeren!![]()
Den blir nok solgt på dvd etterhvert håper jeg!Uff ja. Har ei datter på 10 år som elsker Harry Potter. Hu leser bøkene som en gal. Skulle vel helst tatt hu med til London å sett den jo![]()
TakkDen blir nok solgt på dvd etterhvert håper jeg!Jeg kommer meg ikke til London til sommeren!
Hun har forøvrig svært sunne interesser! Jeg liker det!Anbefaler studio-turen i London!
Hun vil nok elske den!
Aaah han satt å nærmest forventet at jeg skulle memorere 5 sesongerheeell no mister
så vi skal få låne dvd'ene av en kompis av han
![]()
Han sa "ååh hvem er han der a?" Asså nei nei. Ingen forstyrrer meg under en GoT episodegodt man kan trykke på pause
![]()
Han er ikke like ille som Geoffrey da!Geoffrey var VIRKELIG fæl! Men Ramsay er ikke langt unna!
![]()
Håper liksom at Arya skal blomstre skikkelig nå da! Så denne episoden var liksom bare en smakebit på det som kommer, tror jeg! Gleder meg til å se Sansa med hjelp av Brienne!![]()
Og enig, den slutten så jeg vel komme. All magi har en pris! Er ikke det nesten en "naturlov"?![]()
Tenkte kjøpe en slik daMen vil helst ha smart tv. Da ligger vel hbo og det inne der
Ja. Men men. Får se musikaler da. De er jo så glade og spretne. Må ha noe som forbereder meg på alt gøsh og blod![]()
Hbo funker igjen nåJa, sikkert.Jeg fikk appletv til jul, men det var selvfølgelig versjonen som ikke har HBO.
![]()
Hbo funker igjen nåSå nå setta jeg akkurat på episode 1 av ses 6
![]()
TakkKos deg![]()
Å forklare relasjoner i denne serien er nytteløst føler jegHehe, han får se serien selv, ja.Det gikk en episode på TV tidligere i vinter og mannen og jeg så litt. Så kom alle spørsmålene, og jeg måtte prøve å forklare alle relasjonene og handlingen til de som dukket opp. Hjelp.
Mannen falt av lasset ganske fort.
![]()
Episoden gikk altfor fort overHadde liksom ett håp om noe annet skulle skje også
![]()
Kan vel ikke bruke opp alt iløpet av den ene episoden hellerJa, det var ganske lite som skjedde egentlig.
Å forklare relasjoner i denne serien er nytteløst føler jeg
Jeg måtte tegne kart til bestevenninna mi.
"De og de er i familie" osv osv. Det gikk fint, hun skjønte det. Vurderer å bla fram det kartet til gubbenmye bedre det istede for å peke på skjermen, og trykke på pause
![]()