Ikke er hun noen strateg eller crowdpleaser heller. Hun har egentlig hatt kun ett triks: gjøre store, synlige og enkle ting som å "frigjøre" slaver og så dra videre når det ble for kjedelig. Ingen har utfordret henne tidligere og Hun har fått sine seiere fra brutal styrke, ikke listig strategi. Når hun nå er hos erfarne spillere er trekkene hennes for enkle og lett å gjennomskue slik som adlingen av Gendry. Og siden hun ikke har noen slaver å frigi og er ubøyelig og sta har hun heller ingen folketekke. Regner med at hun går på en smell i neste episode etter at hun har drept Varys for forræderi.
Jeg har forøvrig vært optimist på sams vegne tidligere, men nå når alt ser ut som om det ordner seg for han med eget barn på vei regner jeg med at sam og/eller gilly dør.
Jeg regner også med en clegainebowl nå. Arya tror jeg dør snart... Hun kan ikke drepe nåde night king og Cercei. Så mulig the hound overlever sammenbarkingen med broren og at han kveler Cercei. Nå er det bare for opplagt at Jamie har skumle planer for henne.
Jeg er fortsatt usikker på hvem som ender på tronen, men tviler på både Cercei og Daenerys. Jon blir bare for stereotyp helt til å sitte der. Kanskje Tyrion?
Jeg har forøvrig vært optimist på sams vegne tidligere, men nå når alt ser ut som om det ordner seg for han med eget barn på vei regner jeg med at sam og/eller gilly dør.
Jeg regner også med en clegainebowl nå. Arya tror jeg dør snart... Hun kan ikke drepe nåde night king og Cercei. Så mulig the hound overlever sammenbarkingen med broren og at han kveler Cercei. Nå er det bare for opplagt at Jamie har skumle planer for henne.
Jeg er fortsatt usikker på hvem som ender på tronen, men tviler på både Cercei og Daenerys. Jon blir bare for stereotyp helt til å sitte der. Kanskje Tyrion?