Aprikosblomst
Elsker forumet
Høres ut som gallestein, ja. Det er helt forferdelig!! Hadde noen anfall i svangerskapet. Trodde jeg skulle dø når det sto på. Fikk ikke til å puste skikkelig.. Heldigvis ikke hatt det siden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så grusomt å ha dette samtidig som gravid :-/ Jeg har ikke fått dette før i ettertid.Høres ut som gallestein, ja. Det er helt forferdelig!! Hadde noen anfall i svangerskapet. Trodde jeg skulle dø når det sto på. Fikk ikke til å puste skikkelig.. Heldigvis ikke hatt det siden
Jeg er ikke gravid! Viktig info. Jeg har en på 4 måneder. Jeg er engstelig fordi jeg hadde alvorlig SF hvor organene begynte å svikte. Galla er vond til tider (de såkalte muskelplagene), og avføringen blir lysere. Derav bekymring. Vet at det ikke var muskler forrige natta, var altfor vondt.Voltaren skal da vel ikke tas som gravid?!? Huff. Da ville jeg heller tatt paralgin forte.. Hvis du ikke får komme inn på legetime på legevakta så er det bare å møte opp. Haha. Mamma ringte sist å sa at vi kom innom, ikke snakk om noe annet. Og da med litt ulyder på venterommet ble jeg plassert på et kontor hvor jeg venta på lege klarte jo ikke puste. Tok ca en time før jeg fikk gå over på akutten hvor jeg måtte ta blodprøver og urinprøve og fikk veneflon. Fra jeg kom inn til jeg ble innlagt tok det sikkert 3 timer... Ting tar tid. Stå på ditt og vis hvor vondt det er. En gang ringte jeg etter å ha hatt anfall hele natta.. Ringte da klokken 6, klokken 12 og i 5 tia på dagen, fikk time halv 10 så da hadde det nesten vart et døgn og det varte 2-3 dager til selv om det roet seg.. Det var helt sykt. Sikker på at jeg skulle stryke med.
Grunnen til at hun ba meg ta voltaren var fordi hun fortalte meg på telefonen at jeg har muskelsmerter Skal bestille time hos legen min via nett nå.Du må ha voltaren intramuskulært for at det skal bli noe greie på under galleanfall. Og gjerne litt Ketorax. Fått deg time noe sted?
Grunnen til at hun ba meg ta voltaren var fordi hun fortalte meg på telefonen at jeg har muskelsmerter Skal bestille time hos legen min via nett nå.
Huff. Høres ikke bra ut! Jeg byttet rett og slett lege faktisk, til et sted jeg kommer inne samme dagen. De jobber litt annerledes, så får vi se. Var ikke fornøyd sånn som det var nå, så det var like greit. Skal dra til henne, for jeg er rett og slett ikke bra..Jeg hadde ikke latt meg avfeie av reise uvitne folk som ikke gir deg time når du ber om det!
Så kom deg til fastlegen sett foten ned, og krev å bli hørt. Jeg fikk til slutt galleblære betennelse så jeg måtte bli operert fort. Før det hadde jeg våre på legevakten flere ganger, blitt hentet i ambulanse, og fått feil diagnoser. Siste gang så dem hvor jæklig anfallet var og satte morfin rett i skinka/låret DA var det som om jeg kom til himmelen med en gang.
Krysser fingrene for deg!Huff. Høres ikke bra ut! Jeg byttet rett og slett lege faktisk, til et sted jeg kommer inne samme dagen. De jobber litt annerledes, så får vi se. Var ikke fornøyd sånn som det var nå, så det var like greit. Skal dra til henne, for jeg er rett og slett ikke bra..
Inget problem Min bekymring ligger i at jeg for 4 måneder siden hadde alvorlig SF, og at kroppen har oppført seg rart siden. Ikke uvanlig å få galletrøbbel heller, slik at jeg vil jo selvfølgelig få sjekket det ut Men ikke lett med den lille når det står på, nå er jeg generelt syk med influensa i tillegg Så tenker at jeg kan få lov å være litt frisk snart Hehe. Takk for det, jeg har byttet lege til en som visstnok skal være veldig bra, så får vi seBeklager for det antar jo alle er gravid når jeg får opp noe relevant i feeden, haha. Men det er jo ikke noe enklere med en liten.. Jeg klarer ikke ta vare på meg selv med de smertene engang så jeg håper jeg slipper anfall de første ukene etter fødsel.. Håper legen tar deg på alvor!
Takker :-DKrysser fingrene for deg!