Gaaaad!!!!

ORIGINAL: SleepingBeauty

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: nussnøff

derfor HATER jeg store pupper. Er komplett umulig å finne fine klær. Passer de over puppene så blir det et mega stort telt rundt magen som gjør at man ser dobbelt så stor ut.

Sant!
Nå er mine ikke sååå store da.... De er bare for store til min smak tror jeg.
Alle syns de er fine, og for aaall del de er det! Men jeg føler jeg må dekke de til med skjerf og romslige topper...
Har drista på meg to singleter i dag. Men skjerf.

Du tror ikke de er litt hovne enda da, Regan?

Hmmm.. enda??
3 uker siden!

ORIGINAL: nussnøff

derfor HATER jeg store pupper. Er komplett umulig å finne fine klær. Passer de over puppene så blir det et mega stort telt rundt magen som gjør at man ser dobbelt så stor ut.

Sant!
Nå er mine ikke sååå store da.... De er bare for store til min smak tror jeg.
Alle syns de er fine, og for aaall del de er det! Men jeg føler jeg må dekke de til med skjerf og romslige topper...
Har drista på meg to singleter i dag. Men skjerf.

Du tror ikke de er litt hovne enda da, Regan?

Hmmm.. enda??
3 uker siden!

Ja, d tror jeg kan være [;)]

De ser jo veldig flotte ut da.
Skal på konsultasjon i morgen selv og vil ikke få for store jeg heller. Kan jeg spørre om målet ditt rundt brystene (eller er det frekt[8D][:-][:D])?

ORIGINAL: Ms doubtfire

fåååå seeeeeeeeeee

blir bestandig for sein til bilder jeg [:@]

Føler med deg.....[&:]
det er grunnen til at jeg opererte BORT en god del av mine.... [:'(]
Endelig får jeg blikkontakt med folk, og endelig kan jeg kjøpe meg normale klær [:)]

Tror ikke en psykolog kommer til å gjøre magen finere altså...
Etter magen? Hmmm.... Må vel bli litt ting og tang på sikt. Botox, eller øyeløft når den tid kommer[:)]

ORIGINAL: Enaj

ORIGINAL: Enaj

Noen blir aldri fornøyd...
Eneste som tjener på det er de private klinikkene som driver med plastisk operasjoner.

Jeg er en sånn!Jeg skal operere magen også, og VET at jeg kommer til å finne noe jeg ikke liker etterpå likevel[8D]

Men kjære fine deg, da må du heller bestille deg en time hos en god psykolog for dersom du vet allerede nå at du ikke kommer til å bli 100 % fornøyd så er det ikke noe stas å kaste seg selv inn i den karusellen. Hva blir neste etter magen liksom ?

Ja, d tror jeg kan være [;)]

Håper de går ned litt til ja :) men de er steinfine altså!!

Hehheheheeh meloner???????? jeg ler så jeg griner[:D] beklager alså.. Da skulle du sett mine!!! ser ikke ut i måneskinn![8|]

ORIGINAL: Angie gullet

Jeg vil også se :) Ønsker meg silikon...

Ja det er virkelig et problem med store pupper, jeg har veldig store naturlig, har lyst på reduksjon jeg, men tørr ikke:p hehe

jeg gikk glipp av bilde da, men tipper du er kjempe fin:)

ORIGINAL: lindaen

ORIGINAL: lindaen

Gikk jeg seriøst glipp av bilde igjen?? Det er jo helt utrolig!!

Hahahah!!

Du skal få pm[:)]

Jaaa, takk søta [:D]

åååhhh, jeg også! dette er andre gang jeg går glipp av det

ORIGINAL: Rutla

Ja det er virkelig et problem med store pupper, jeg har veldig store naturlig, har lyst på reduksjon jeg, men tørr ikke:p hehe

jeg gikk glipp av bilde da, men tipper du er kjempe fin:)

Større problemer med store enn små har jeg skjønt! Ikke at jeg har hatt så veldig små da... De var bare helt tomme. To tomme poser[:'(]

Du må tørre det!!! [:D]
Har du mulighet så DO IT!!

Darn! Går alltid glipp av bilder.. Legg ut bilde igjen,pretty please[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Ailøvju

Darn! Går alltid glipp av bilder.. Legg ut bilde igjen,pretty please[:)][:)][:)]

Jeg ser også feit ut nå[8D]

Back
Topp