Gaaaad!!!!

Regan

Forumet er livet
Disse nye melonene mine er blitt et problem altså!
Jeg kan ikke gå i noen av kjolene jeg har, ser sykt vulgær ut i alle sammen, eller så er de for stramme rundt bysten, eller så ser jeg feit ut i alle[>:]

Blir aldri fornøyd jeg[:-]

Har du lagt ut bilde av de enda? Så jeg har gått glipp av det?
Vil seeee [:)]

ORIGINAL: Vesla85

Har du lagt ut bilde av de enda? Så jeg har gått glipp av det?
Vil seeee [:)]

Jeg og!!

Ja, jeg har lagt ut.....

Kan legge ut ett i en tubetopp jeg har.
Ja, de er FINE, men de er....for store.....

Og, ja, speilet mitt er vaska etter at dette bildet ble tatt.....

De var råfine da!

Men jeg ser "problemet", er vel veldig uvant med så store pupper.. Hvor store var de før, å hvor store er de nå?

Jeg skal på en høstfest på Lørdag, antrekket er "pent".
Så jeg har en "lille sorte" som er design og jeg elsker den... Prøvde den i går og jeg ser ut som en feit Marilyn Monroe og den er ALTFOR stram rundt bysten[:(][:(][:(] FML...

ORIGINAL: Vesla85

De var råfine da!

Men jeg ser "problemet", er vel veldig uvant med så store pupper.. Hvor store var de før, å hvor store er de nå?

De var små, nå er de store.
Str før etter er uvisst.

derfor HATER jeg store pupper. Er komplett umulig å finne fine klær. Passer de over puppene så blir det et mega stort telt rundt magen som gjør at man ser dobbelt så stor ut.

Har silikon jeg og, bare venn deg til stretch, lycra og viskose[&o]
Kan ikke bruke noe fint i fine stoffer lenger[&o] ALt som ikke har stretch har jeg gitt bort, har ikke sjans til å få det på...
Håper du finner noe fint fordet, du blir vant med det snart[:D]

ORIGINAL: nussnøff

derfor HATER jeg store pupper. Er komplett umulig å finne fine klær. Passer de over puppene så blir det et mega stort telt rundt magen som gjør at man ser dobbelt så stor ut.

Sant!
Nå er mine ikke sååå store da.... De er bare for store til min smak tror jeg.
Alle syns de er fine, og for aaall del de er det! Men jeg føler jeg må dekke de til med skjerf og romslige topper...
Har drista på meg to singleter i dag. Men skjerf.

ORIGINAL: zarafina

Har silikon jeg og, bare venn deg til stretch, lycra og viskose[&o]
Kan ikke bruke noe fint i fine stoffer lenger[&o] ALt som ikke har stretch har jeg gitt bort, har ikke sjans til å få det på...
Håper du finner noe fint fordet, du blir vant med det snart[:D]

Gad.... Jeg må sikkert gå ned en ti kilo for å kompensere størrelsen. For nå så ser jeg stor ut overalt når jeg har noe på meg.
Prøvde en silketopp her om dagen, holdt på å dø. BÆM så svære de ble[&:]

Skjønner ikke hva du klager over, du er jo skamdeilig!

ORIGINAL: Speedsjarken

Skjønner ikke hva du klager over, du er jo skamdeilig!

Gad... er FOR deilig vettø....
(Takk for kompliment altså!!)
En forbannelse...

neida.
Men serijøst, det blir dyrt om jeg skal drive på å kjøpe inn nye kjoler og sånn.
Jeg blir nok vant med dem, men jeg ante ikke at de skulle bli så store.
For å si det sånn så kan jeg ikke ha armene i kross!

Ja, skjønner hva du mener.

Nå har jeg naturlig store pupper...og det har alltid vært et problem å finne overdeler som sitter fint. Bluser, skjorter osv er jo IKKE fint om det spriiiker mellom knappene.

- Men nå har jeg gått ned noen kilo og jammen har det gått litt av puppene også!
Heldigvis [:D]

ORIGINAL: Jegogde2guttamine

Ja, skjønner hva du mener.

Nå har jeg naturlig store pupper...og det har alltid vært et problem å finne overdeler som sitter fint. Bluser, skjorter osv er jo IKKE fint om det spriiiker mellom knappene.

- Men nå har jeg gått ned noen kilo og jammen har det gått litt av puppene også!
Heldigvis [:D]

Så digg da!
Venninna mi legger først på seg på puppene sier hun[:D] Og det går det først ned òg når hun går ned.

[>:][>:]

Ser problemet. ..og har ingen tips. [:-]

Takk [:D]  hahaha, glemmer hele tiden hvor feit jeg følte meg når jeg ammet med giiigapupper[8D]

Nå er de lange og slappe, men hvis jeg ruller de inn i bh`n så ser de bra ut! Ingen operasjon allikvel [:D]

og har desverre ingen råd [:-]

Skjønner problemet ditt ja, jeg har store bryst og liten midje, når jeg har topper på må det være med belte, for ellers seg jeg 9 mnd gravid ut. og alle fine bh`er og kjoler passer aldri over puppene... vil ha mindre pupper jeg... (mine er ekte da)

men hvis du skal ha fine kjoler da må du betale masse penger for det... sånn har hvertfall jeg løst det [:@]

Back
Topp