G-test tydehjelp!

Skal krysse alt jeg kan for deg!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
:D er 1dpo i dag så det blir noen lange dager fremover :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

De er bare veldig sensitiv, så de plukker opp hcg tidlig.
Leste et sted at man kan ikke få falsk positiv test (uansett merke). Det må være hcg tilstede for å gi utslag på testen.
Men man kan snappe opp en kjemisk graviditet.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
Beklager, men jeg blir litt oppgitt over alle som stadig skal påstå at Doc Morris ikke gir falsk positiv.. Jeg er 100% sikker på at mine Doc Morriser (4 i tallet) alle var falsk positive uten noe som helst HCG inne i bilde. To av de fikk jeg positiv på dagen før, og en av de fikk jeg positiv på samme dag som, jeg tok HCG-blodprøve hos legen. Blodprøven var negativ, null og niks HCG. I ppen nr 4 ble positiv, var absolutt alle andre tester helt kritthvite og jeg fikk TR rett etterpå. Så jo, det er mulig å få falsk positiv med Doc Morris uten å ha noe som helst HCG i blodet. Og ja, det kan også bli klare, fine, rosa streker uten HCG. Vi er MANGE som har opplevd det her. Det betyr ikke at man ikke kan bruke DM som g-test, men svake streker med DM er man nødt til å ta med en klype salt.

Og det apotekeren sa om testen, stemmer heller ikke. Hos meg kom strekene etter 3-5 min, og de ble bare sterkere og sterkere da de tørket.

MEN til TS: Jeg håper virkelig at du er gravid! Den digitale hadde nok vært litt mer representativ hvis du hadde tatt den på morgenurin. Håper du snart får en helt klar positiv test!! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Beklager, men jeg blir litt oppgitt over alle som stadig skal påstå at Doc Morris ikke gir falsk positiv.. Jeg er 100% sikker på at mine Doc Morriser (4 i tallet) alle var falsk positive uten noe som helst HCG inne i bilde. To av de fikk jeg positiv på dagen før, og en av de fikk jeg positiv på samme dag som, jeg tok HCG-blodprøve hos legen. Blodprøven var negativ, null og niks HCG. I ppen nr 4 ble positiv, var absolutt alle andre tester helt kritthvite og jeg fikk TR rett etterpå. Så jo, det er mulig å få falsk positiv med Doc Morris uten å ha noe som helst HCG i blodet. Og ja, det kan også bli klare, fine, rosa streker uten HCG. Vi er MANGE som har opplevd det her. Det betyr ikke at man ikke kan bruke DM som g-test, men svake streker med DM er man nødt til å ta med en klype salt.

Og det apotekeren sa om testen, stemmer heller ikke. Hos meg kom strekene etter 3-5 min, og de ble bare sterkere og sterkere da de tørket.

MEN til TS: Jeg håper virkelig at du er gravid! Den digitale hadde nok vært litt mer representativ hvis du hadde tatt den på morgenurin. Håper du snart får en helt klar positiv test!! :)

Skjønner absolutt hva du mener og jeg er mer og mer innstilt på at det er en falsk strek selvom magefølelsen og kroppsfølelsen kjennes anderledes ut. Jeg har aldri fått noen streker før ever på tester, så kanskje derfor jeg er litt sånn gal nå! Haha.. ;) men jeg er også realistisk.. Derfor skal jeg prøve å ikke teste før til helga hvis ikke tr kommer. (Tester sikkert med Wondfo i morgen tidlig! :P) jeg kommer ikke til å kjøpe doc m igjen siden det er så mye negativt snakk om den og dårlige erfaringer! :( jeg er bare sjokket siden jeg tross alt har fått en strek!! :D hehe..

Får bare ta tiden til hjelp:) selvom følelsen sier klart ja! Mulig ønske tenkning men.. Er jo lov å drømme litt? :)

Skjønner absolutt hva du mener og jeg er mer og mer innstilt på at det er en falsk strek selvom magefølelsen og kroppsfølelsen kjennes anderledes ut. Jeg har aldri fått noen streker før ever på tester, så kanskje derfor jeg er litt sånn gal nå! Haha.. ;) men jeg er også realistisk.. Derfor skal jeg prøve å ikke teste før til helga hvis ikke tr kommer. (Tester sikkert med Wondfo i morgen tidlig! :P) jeg kommer ikke til å kjøpe doc m igjen siden det er så mye negativt snakk om den og dårlige erfaringer! :( jeg er bare sjokket siden jeg tross alt har fått en strek!! :D hehe..

Får bare ta tiden til hjelp:) selvom følelsen sier klart ja! Mulig ønske tenkning men.. Er jo lov å drømme litt? :)

Jeg forstår deg veldig godt. Jeg ble kjempegira og spent da jeg fikk streker på DM de første gangene. Det gjør det jo uansett hvordan man vrir og vender på det, det lille hakket mer spennende :) Krysser fingrene for deg!

Jeg har dessverre fått falsk positiv med doc morris :( Fikk en svak strek etter tidsfristen2 dager før ikm, så en svak strek innen tidsfristen dagen for ikm! Tok da en rfsu litt senere den dagen som ble blendahvit og så kom tr på kvelden :(

Meen, jeg håper da inderlig at det ikke er tilfelle for deg ;) Krysser fingrene :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Så kjipt med så ustabile doc morris tester da. Høres forøvrig ut som min erfaring med onestep-testene fra ebay. Irripirri med tester som ikke viser rett resultat!
Håper forøvrig du et gravid, at det bare var for tidlig til cbd.

*fra mobil*

Tenker at det er et godt tegn at jeg hadde ikm på lørdag/søndag forrige uke. For da er jeg liksom "over" den fasen! :) tanta kan jo selvfølgelig komme når som helst, men det er jo en bittelitenminiputt milepæl;) :D

Jeg har hvertfall stikkinger/murringer der nede som kan virke som veldig milde mens smerter. Oppblåst. Men kjenner at det er absolutt ikke starten på tr. (For DEN kjenner jeg igjen pga jeg sliter med MYE og veldig vonde mens smerter) Metal smak i munnen, kvalm i ny og ne, restless legs som faen! (Sorry:P) vondt i korsryggen/ryggen(noe jeg aldri har) har fått noen kviser(noe jeg heller aldri har pga jeg har tørr hud) litt sånn surrete og ør, men det er jeg kanskje alltid:D ;) thjihi! :) har bare en sånn følelse i kroppen rett og slett.. Ubeskrivelig..

Dere er alle så gode som gir meg så gode råd og er så støttende! Dere er jaggu gode å ha! <3

På det bilde av doc m testen og billligtesten på side 2 eller noe så kan man også skimte noe. Så er litt sånn betrygget siden jeg så svak svak rosa strek på billligtesten i stad! :) drømme drømme.-*.-**-.*-.

Jeg har også fått flere falsk positive DM tester..Skal ALDRI bruke di mere!

❤️️Termin 4.januar❤️

Åååh følger med her. Hold oss oppdatert!

Så koslig:) fortsatt ingen antydning til tr! Helt hvit utflod (mye) Sorry detaljer! Haha! Huff, sånn blir det her inne! :P Bare masse murringer og "bobler" nederst i magen.. Fortsatt vondt i korsryggen! Og en rekke andre ting:P

Håper det er en liten spire, at ikke det er kroppen som prøver alt for å ikke gå på jobb etter 3 ukers ferie! Puh.. Haha! :D

Er i forvirra land og veldig usikker. 9 positive tester. Mange negative. Senest en jeg tror er positiv i dag. Det er den 3 clearblue som er det i såfall. Redd for cyste osv! UL til fredag! Lang historie!

Vedlegg

• 1407331625791.jpg
    1407331625791.jpg
    43,6 KB · Visninger: 146
Er i forvirra land og veldig usikker. 9 positive tester. Mange negative. Senest en jeg tror er positiv i dag. Det er den 3 clearblue som er det i såfall. Redd for cyste osv! UL til fredag! Lang historie!

Uffers!! Ikke gøy! Hvorfor kan det ikke bare være enkelt!? Teste, positiv, positiv digital! Poff! Baby om 9 mnd! Haha! :D

Det ordner deg nok etter hvert! Må bare være tålmodig og godt humør så er man på god vei allerede! ;) (ikke gravid messing da! Hoho! ;) :P)

Hei. Jeg er i nesten samme situasjon. Jeg gikk positiv eggløsningstest den 23/24, husker ikke helt. Har nå fått 2 positive? billig tester, men streken har kommet frem rett etter tidsfristen. Så jeg har jammen meg ingen aning om hva som stemmer. Skal prøve på en ny test i morgen. Dette er ikke noe kjekt å vente på...

Hei. Jeg er i nesten samme situasjon. Jeg gikk positiv eggløsningstest den 23/24, husker ikke helt. Har nå fått 2 positive? billig tester, men streken har kommet frem rett etter tidsfristen. Så jeg har jammen meg ingen aning om hva som stemmer. Skal prøve på en ny test i morgen. Dette er ikke noe kjekt å vente på...
Føler med deg! :) hold oss oppdattert! :D vi får holde sammen! Hehe! :) legg gjerne ut bilde av testene så kan vi synse med deg.. ;)

Føler med deg! :) hold oss oppdattert! :D vi får holde sammen! Hehe! :) legg gjerne ut bilde av testene så kan vi synse med deg.. ;)

Jeg tok ikke noe bilde rett etter de ble tatt. Har de enda da, men jeg tok de jo mandag og tirsdag morgen. Ser veldig tydelig 2 streker, men de kom jo etter fristen. Så det er jammen meg ikke til å bli klok av :P Men har brukt disse testene i ca 2 år og aldri opplevd dette, så da håper jeg det er et bra tegn vertfall :)

Skal holde dere oppdatert, det må du og :) Spennende. Krysser fingrene for dere :)

Back
Topp