Skal krysse alt jeg kan for deg!!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal krysse alt jeg kan for deg!!
Beklager, men jeg blir litt oppgitt over alle som stadig skal påstå at Doc Morris ikke gir falsk positiv.. Jeg er 100% sikker på at mine Doc Morriser (4 i tallet) alle var falsk positive uten noe som helst HCG inne i bilde. To av de fikk jeg positiv på dagen før, og en av de fikk jeg positiv på samme dag som, jeg tok HCG-blodprøve hos legen. Blodprøven var negativ, null og niks HCG. I ppen nr 4 ble positiv, var absolutt alle andre tester helt kritthvite og jeg fikk TR rett etterpå. Så jo, det er mulig å få falsk positiv med Doc Morris uten å ha noe som helst HCG i blodet. Og ja, det kan også bli klare, fine, rosa streker uten HCG. Vi er MANGE som har opplevd det her. Det betyr ikke at man ikke kan bruke DM som g-test, men svake streker med DM er man nødt til å ta med en klype salt.De er bare veldig sensitiv, så de plukker opp hcg tidlig.
Leste et sted at man kan ikke få falsk positiv test (uansett merke). Det må være hcg tilstede for å gi utslag på testen.
Men man kan snappe opp en kjemisk graviditet.
lille
24/3-15
![]()
Hold oss oppdattert!er 1dpo i dag så det blir noen lange dager fremover
Beklager, men jeg blir litt oppgitt over alle som stadig skal påstå at Doc Morris ikke gir falsk positiv.. Jeg er 100% sikker på at mine Doc Morriser (4 i tallet) alle var falsk positive uten noe som helst HCG inne i bilde. To av de fikk jeg positiv på dagen før, og en av de fikk jeg positiv på samme dag som, jeg tok HCG-blodprøve hos legen. Blodprøven var negativ, null og niks HCG. I ppen nr 4 ble positiv, var absolutt alle andre tester helt kritthvite og jeg fikk TR rett etterpå. Så jo, det er mulig å få falsk positiv med Doc Morris uten å ha noe som helst HCG i blodet. Og ja, det kan også bli klare, fine, rosa streker uten HCG. Vi er MANGE som har opplevd det her. Det betyr ikke at man ikke kan bruke DM som g-test, men svake streker med DM er man nødt til å ta med en klype salt.
Og det apotekeren sa om testen, stemmer heller ikke. Hos meg kom strekene etter 3-5 min, og de ble bare sterkere og sterkere da de tørket.
MEN til TS: Jeg håper virkelig at du er gravid! Den digitale hadde nok vært litt mer representativ hvis du hadde tatt den på morgenurin. Håper du snart får en helt klar positiv test!!![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg forstår deg veldig godt. Jeg ble kjempegira og spent da jeg fikk streker på DM de første gangene. Det gjør det jo uansett hvordan man vrir og vender på det, det lille hakket mer spennendeSkjønner absolutt hva du mener og jeg er mer og mer innstilt på at det er en falsk strek selvom magefølelsen og kroppsfølelsen kjennes anderledes ut. Jeg har aldri fått noen streker før ever på tester, så kanskje derfor jeg er litt sånn gal nå! Haha..men jeg er også realistisk.. Derfor skal jeg prøve å ikke teste før til helga hvis ikke tr kommer. (Tester sikkert med Wondfo i morgen tidlig!
) jeg kommer ikke til å kjøpe doc m igjen siden det er så mye negativt snakk om den og dårlige erfaringer!
jeg er bare sjokket siden jeg tross alt har fått en strek!!
hehe..
Får bare ta tiden til hjelpselvom følelsen sier klart ja! Mulig ønske tenkning men.. Er jo lov å drømme litt?
![]()
Jeg har også fått flere falsk positive DM tester..Skal ALDRI bruke di mere!Beklager, men jeg blir litt oppgitt over alle som stadig skal påstå at Doc Morris ikke gir falsk positiv.. Jeg er 100% sikker på at mine Doc Morriser (4 i tallet) alle var falsk positive uten noe som helst HCG inne i bilde. To av de fikk jeg positiv på dagen før, og en av de fikk jeg positiv på samme dag som, jeg tok HCG-blodprøve hos legen. Blodprøven var negativ, null og niks HCG. I ppen nr 4 ble positiv, var absolutt alle andre tester helt kritthvite og jeg fikk TR rett etterpå. Så jo, det er mulig å få falsk positiv med Doc Morris uten å ha noe som helst HCG i blodet. Og ja, det kan også bli klare, fine, rosa streker uten HCG. Vi er MANGE som har opplevd det her. Det betyr ikke at man ikke kan bruke DM som g-test, men svake streker med DM er man nødt til å ta med en klype salt.
Og det apotekeren sa om testen, stemmer heller ikke. Hos meg kom strekene etter 3-5 min, og de ble bare sterkere og sterkere da de tørket.
MEN til TS: Jeg håper virkelig at du er gravid! Den digitale hadde nok vært litt mer representativ hvis du hadde tatt den på morgenurin. Håper du snart får en helt klar positiv test!!![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åååh følger med her. Hold oss oppdatert!
Åh føler så med deg!!! Er i en frustrert situasjon selv. Lykke til!! Å PS detaljer er helt lov!
Er i forvirra land og veldig usikker. 9 positive tester. Mange negative. Senest en jeg tror er positiv i dag. Det er den 3 clearblue som er det i såfall. Redd for cyste osv! UL til fredag! Lang historie!
Føler med deg!Hei. Jeg er i nesten samme situasjon. Jeg gikk positiv eggløsningstest den 23/24, husker ikke helt. Har nå fått 2 positive? billig tester, men streken har kommet frem rett etter tidsfristen. Så jeg har jammen meg ingen aning om hva som stemmer. Skal prøve på en ny test i morgen. Dette er ikke noe kjekt å vente på...
Jeg tok ikke noe bilde rett etter de ble tatt. Har de enda da, men jeg tok de jo mandag og tirsdag morgen. Ser veldig tydelig 2 streker, men de kom jo etter fristen. Så det er jammen meg ikke til å bli klok avFøler med deg!hold oss oppdattert!
vi får holde sammen! Hehe!
legg gjerne ut bilde av testene så kan vi synse med deg..