Gøye annonseringsmetoder!

Oi ja dette var spennende! Har ikke tenkt på det... Vi har ikke annonsert graviditeten engang.. kun sagt det til de nærmeste, også ser jo folk jeg møter det nå da :p

Følger for tips!

Har jo sett noen morsomme bilder fra fødestua/barsel som ikke legger skjul på realitetene rundt en fødsel [emoji23] men det er nok ikke jeg tøff nok til å legge ut i alle fall.

Følger for tips!

Har jo sett noen morsomme bilder fra fødestua/barsel som ikke legger skjul på realitetene rundt en fødsel [emoji23] men det er nok ikke jeg tøff nok til å legge ut i alle fall.

Hmm å jaaaa får la mannen ta en usensurert bilde av at Lille står i åpningen. Det bilde ville aldri blitt glemt av mottaker :p :hilarious:

Haha! Så langt har jeg ikke sett noen gått tidligere :laughing002 Men mor i nettingtruse med bleie :laughing021
Uff har aldri opplevd at mine to barne fedre har villet ta sånne bilder :hilarious:
Husker ikke, og tenke på at jeg gjerne vil være med på noen bilder med min nyfødte jeg også. Jeg er jo så forbanna flink til og ta bilder av Far med barn, men det går aldri andre vei.:banghead:

Her blir det samme oppdateringen som hver gang. Et bilde av den lille, og tekst med en ordlyd ala "Lille A kom til verden "dato og klokkeslett", etter en sånn og sånn fødsel. Han var perfekte ××××g tung og ××cm lang. Alt bra med mor, barn og far."

Eller noe sånt.

Her blir det samme oppdateringen som hver gang. Et bilde av den lille, og tekst med en ordlyd ala "Lille A kom til verden "dato og klokkeslett", etter en sånn og sånn fødsel. Han var perfekte ××××g tung og ××cm lang. Alt bra med mor, barn og far."

Eller noe sånt.

Det er i korte trekk hva vi har skrevet til dem som ikke er så nære. Til dem nærmeste sine ringer mannen uansett når på døgnet jeg føder :p
Jeg sender SMS når det ikke er på "normale" klokkeslett. Ser ikke vitsen med å vekke noen :) SMS kan dem jo lese når dem våkner :)
Når dem da svarer på den kan jeg ringe om det passer meg :p

Det er i korte trekk hva vi har skrevet til dem som ikke er så nære. Til dem nærmeste sine ringer mannen uansett når på døgnet jeg føder [emoji14]
Jeg sender SMS når det ikke er på "normale" klokkeslett. Ser ikke vitsen med å vekke noen :) SMS kan dem jo lese når dem våkner :)
Når dem da svarer på den kan jeg ringe om det passer meg :p
Jeg ringer aldri. Mamma, ungene og brødrene mine får sms, resten oppdateres på facebook.

Her er det enighet om at mannen ringer våre foreldre og søsken. Disse igjen får gi sine foreldre og søsken beskjed ;) så blir det nok etterhvert en snap til venner og en Mail til kolleger :)

Sist sendte vi bilde på SMS og skrev at hun hadde blitt født og hvor stor hun var og ikke minst navnet hennes, som var en hemmelighet helt til hun ble født :) men vi ventet en god stund, kanskje en time etter fødsel, før vi fortalte noen som helst om det, eller sendte en SMS. Mannen min mente det var viktig at fikk kommet oss og ammingen kom i gang først. Synes det var fint ❤️ Etter en 40-timers fødsel spesielt. Han nektet også nærmeste familie å komme til sykehuset før dagen etter, noe jeg var kjempetakknemlig for. Hadde ikke orket besøk samme dagen uansett.

Har ikke Facebook så legger ikke ut noe der. Men legger nok ut bilde på Instagram etter hvert (lukket profil) :)

Mail til kolleger sendte jeg også ja.

Ikke noen morsomme tips fra meg egentlig, hehe :) men kanskje vi finner på noe morsommere denne gangen, spesielt om jeg får noe inspirasjon herfra ;)

Vi tenkte på å gjøre noe gøy med det at storebroren heter Filip, ta sangen fra lillebror og knerten hvor de synger; «Filip er storebror og knerten, knerten det er meg» med et bilde av den ferske storebroren sammen med babyen, f.eks...

Back
Topp