Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger for tips!
Har jo sett noen morsomme bilder fra fødestua/barsel som ikke legger skjul på realitetene rundt en fødsel [emoji23] men det er nok ikke jeg tøff nok til å legge ut i alle fall.
Hmm å jaaaa får la mannen ta en usensurert bilde av at Lille står i åpningen. Det bilde ville aldri blitt glemt av mottaker
Uff har aldri opplevd at mine to barne fedre har villet ta sånne bilderHaha! Så langt har jeg ikke sett noen gått tidligere Men mor i nettingtruse med bleie
Her blir det samme oppdateringen som hver gang. Et bilde av den lille, og tekst med en ordlyd ala "Lille A kom til verden "dato og klokkeslett", etter en sånn og sånn fødsel. Han var perfekte ××××g tung og ××cm lang. Alt bra med mor, barn og far."
Eller noe sånt.
Jeg ringer aldri. Mamma, ungene og brødrene mine får sms, resten oppdateres på facebook.Det er i korte trekk hva vi har skrevet til dem som ikke er så nære. Til dem nærmeste sine ringer mannen uansett når på døgnet jeg føder [emoji14]
Jeg sender SMS når det ikke er på "normale" klokkeslett. Ser ikke vitsen med å vekke noen SMS kan dem jo lese når dem våkner
Når dem da svarer på den kan jeg ringe om det passer meg