Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger for tips!
Har jo sett noen morsomme bilder fra fødestua/barsel som ikke legger skjul på realitetene rundt en fødsel [emoji23] men det er nok ikke jeg tøff nok til å legge ut i alle fall.

Hmm å jaaaa får la mannen ta en usensurert bilde av at Lille står i åpningen. Det bilde ville aldri blitt glemt av mottaker![]()
![]()
Men mor i nettingtruse med bleie 
Uff har aldri opplevd at mine to barne fedre har villet ta sånne bilderHaha! Så langt har jeg ikke sett noen gått tidligereMen mor i nettingtruse med bleie
![]()

Her blir det samme oppdateringen som hver gang. Et bilde av den lille, og tekst med en ordlyd ala "Lille A kom til verden "dato og klokkeslett", etter en sånn og sånn fødsel. Han var perfekte ××××g tung og ××cm lang. Alt bra med mor, barn og far."
Eller noe sånt.
Jeg ringer aldri. Mamma, ungene og brødrene mine får sms, resten oppdateres på facebook.Det er i korte trekk hva vi har skrevet til dem som ikke er så nære. Til dem nærmeste sine ringer mannen uansett når på døgnet jeg føder [emoji14]
Jeg sender SMS når det ikke er på "normale" klokkeslett. Ser ikke vitsen med å vekke noenSMS kan dem jo lese når dem våkner
Når dem da svarer på den kan jeg ringe om det passer meg![]()