Gått tur..

ingerj

Forelsket i forumet
Endelig kom jeg meg ut på en liten runde rundt nabolaget. Første gang på flere uker. Nå begynner jeg å bli utålmodig, og det går utover humøret å bare sitte inne. Kjente at det ble litt ekstra vondt i korsryggen og nederst i magen, men klarte 20 min allikevel :) stolt av meg selv nå. Flere som har litt lite ork/energi for tiden?

Akkurat samme som meg i dag dette! Etter måneder med lite aktivitet kom jeg meg ut på tur i dag jeg og. Vondt i korsryggen og bekkenet, men noe måtte jeg gjøre for å få tida til å gå. Gikk i 40 min jeg da, før jeg hentet ungene :) Flinke vi er ;)

Så bra :) hvor lenge har du igjen?

Prøver å få gått en tur de fleste dager, har hund så han må nesten ut en tur uansett, selv om turene har blitt mye kortere de siste månedene. De dagene formen har vært for dårlig er heldigvis samboeren snill og går med han da :)

Plages av mye kynnere og nedpress når jeg er ute og går, så vil ikke si det er så behagelig å gå tur for tida, men samtidig så kjenner jeg at det er veldig godt å komme en tur ut i frisk luft og bevege meg de dagene jeg orker :)

Gikk ti min på møllen idag og gjorde øvelsene fra gravidetrimmen hos fysio. Skulle tro at jeg hadde gjennomført maraton. Mannen spurte flere ganger om det gikk bra m meg.:p

Har fire dager igjen

Sååå deilig å komme seg ut litt da :D jeg gleder meg til å få babyen på utsiden så jeg klarer bevege meg litt igjen.. :)

Så bra.. her er det nada ork fortiden. Er så drittlei. 10 dager til termin.

Jeg har 18 dager igjen.. Men fikk bakt kanelsnurrer i kveld, fikk akutt lyst på det da jeg gikk tur :)

Samme her! Gleder meg så til å gå på trilleturer! :)
Vi er jo så heldig som får våren og sommeren til å gå på tur på :D Blir nok noe helt annet enn sent Aug, og Des som jeg har fra før :P Cant wait!! Nå låser jo bekkenet seg bare jeg går over dørstokken omtrent :(

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter å ha levert lillegutt i barnehagen! Gikk begge veier (10 min hver vei), men det er akkurat på grensen til hva jeg orker - så nå blir det sofaen en god stund:p
Her er det null grader og strålende solskinn idag, og herlig å være litt ute!! Det er så deilig med vår:)

Vi er jo så heldig som får våren og sommeren til å gå på tur på :D Blir nok noe helt annet enn sent Aug, og Des som jeg har fra før :P Cant wait!! Nå låser jo bekkenet seg bare jeg går over dørstokken omtrent :(
Ja, jeg gleder meg også til å få vår-barn. Har oktober og romjulsbarn fra før, og det var tiltak å komme seg ut i slaps og snø..

Ja, jeg gleder meg også til å få vår-barn. Har oktober og romjulsbarn fra før, og det var tiltak å komme seg ut i slaps og snø..
Her er det september og januar. Skal bli godt å slippe å styre med vinterklær denne gangen

Vært ute og gått mye idag jeg også :)

Har gått tur idag eg og, i snigletempo:P ska bli så godt når vesla er ute og eg kan bevege meg uten å bli heilt utkjørt :)

Back
Topp