Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pass på å bruk den "feil" i så fall. Stiller den inn så barnet må fysisk reise seg opp for å gå. Dette er den beste metoden å bruke disse stolene så en fysioterapeut til meg. Men at de ikke hår til mer enn 12 kg er ikke så rart. De fleste barn kan gå nåe de når den vekta. Stolen blir ødelagt og sterkt hvis den brukes over anbefaling. Min datter var 11 kg når hu var 1 år og vår som skulle tåle 12 kg ble ødelagt. Men kan jo hende det finnes for større barn.
Jeg ønsker ikke å være mammapoliti, men bare å informere litt. Gåstol er ikke anbefalt å bruke. Om man skal bruke det anbefales det å bruke det så lite som mulig. Ønsker bare å informere så man er klar over detEllers vil jeg tro det finnes varianter som kanskje tar større vekt også om man leter litt
![]()
Hmm. Jeg har ikke sett noen andre selv, men kan jo hende en butikk kan svare deg?Ja hvet at folk er i mot det. Hs sa jeg måtte passe på at den var stilt inn riktig.
Har sett en del på nettet men finner bare med max 12 kg![]()
For vel ønske oss noe annet til han![]()
Det har vi så vi for lære han å bruke den blir like morsomt detHmm. Jeg har ikke sett noen andre selv, men kan jo hende en butikk kan svare deg?
Var bare ment som en hyggelig påminnelse, slik at man er obs på det![]()
Kanskje han må få gåbil, tror de kanskje holder litt tyngre?
Åjaa! Så moro. Gleder meg til å lære lillemor ogDet har vi så vi for lære han å bruke den blir like morsomt det![]()