Wibe^ skrev:Morellskatten : Syns det er feil å sammenligne honning som er livsfarlig med en gåstol som KAN gå utover utviklingen.. Å gir meg fortsatt ikke på at det kan umulig være skadelig å sitte i den littegrann.. De anbefaler oss jo å ikke bruke vippestol også.. De fleste gjør jo det?! Som jeg også nevnte i sta også ; å gå ut av døren kan også være skadelig! ;)Hel1 skrev:
førjulsbaby : Det er jo greit da :) Mini her også elsker den, utenom akkurat nå, for nå er han sulten og trøtt:P haha..
Å gå ut av døra kan være farlig ja, kanskje ikke direkte skadelig?
Det er og skadelig med røyk og passiv røyking, derfor i dag når man er så OPPLYST om hva man bør og ikke vet man at man bør unngå røyk for de små lungene til barna! Man vet det og vil (i fleste tilfeller unngå det)
Det er lov å selge røyk, men det er skadelig! Da burdte vel ikke røyk vært lovlig hvis argumentet er: at de selger det, så da kan det ikke være så skadelig!
Kan være skadelig å gå ut døra også?!
Som sagt, jeg ser hva dere mener.. Men det er jo heller ikke alle barn som tar skade av det. Men for å unngå at det KAN skje så er det jo greit å la være da. Men jeg er 99% overbevist om at så lite som han bruker/kommer til å bruke den stolen kommer ikke han til å ta no skade av det ;)