gåstol

verteline

Elsker forumet
har vært en "krig" eller to om gåstol på generelt i det siste.. så jeg lurer hva dere syns/gjør

spørsmål: bruker dere gå stol?

gjerne si hva dere mener og :D

Nei vi har ikke gåstol. Kommer ikke til å kjøpe heller, men bryr meg ikke om andre bruker det.[:)]

Nei det er ikke noe jeg føler jeg gidder å bruke penger på.

ORIGINAL: *Solsikke*

Nei vi har ikke gåstol. Kommer ikke til å kjøpe heller, men bryr meg ikke om andre bruker det.[:)]

her har vi arvet en, og en gang i blant får han sitte noen minutter i den.. bryr seg mest om lekene på den, så han freser ikke rundt i den enn så lenge. Står med begge beina godt plantet i bakken

Satt akkurat å leste om det [:D]
Ble litt provosert over at enkelte mener at man er dårlig mamma om man lar barna sitte i gåstol.

Kaia har gåstol.. Hun elsker den, men hun sitter jo ikke lenge av gangen.. Max 10 min 1-2 ganger pr dag..
Alt med måte!!

Nei, ser ikke helt poenget. Men andre får gjerne bruke det:)

Nei men vi har sånn gåbil han kan gå etter men det er jo når han er klar for det

vi har gåstol og han bruker den ofte. [8D] bryr meg ikke om folk mener det ikke er bra for han førstemann brukte den flittig og han har ikke noen problemer i det hele tatt.. og siden han ikke liker å ligge på gulvet bare vræææler med en gang han blir lagt ned og jeg ikke har rygg til å gå rundt å bære ham så blir det nok stol bruk på ham...

han synes det er spesielt stas da han kan "løpe" etter storebror...[8D]

ORIGINAL: aina_josefine

ORIGINAL: *Solsikke*

Samme her, men hadde det til eldste jenta mi.. Har man riktig høyde så det ikke går utover hofter og slikt er det jo ikke noe gale å bruke det..

Vi har en sånn hoppegreie, blir jo litt som en gåstol, bare den står heeelt stille, men han kan hoppe i den og gå 360 grader rundt.. Med masse leker på.. Han elsker å sitte i den..Er det "farlig" og dårlig mor og???

oi den hoppestolen såg tøff ut.. tror min gutt hadde eelska den :P

men ja er vel farlig det og.. i dunno...

ORIGINAL: jk81

Ja den er kjempetøff, han elsker den, verdt hver krone [:)]

hvor mange kroner da om jeg tørr spør? :)

Svarer nei, men kan ikke si at jeg skjønner alt hysteriet rundt temaet her på bv. Fatter at det ikke er bra for barna, og jeg bruker det ikke.. På generelt er det til og med laga avstemning om man er en dårlig mor hvis man setter barnet sitt i en gåstol. Hallo i luken sier nå jeg...[:-]

Nei, vi bruker det ikke. Men ikke "NEI!". Jeg personlig tror ikke at 5-10 min nå og da skader barnet, men det har ikke blitt slik at vi har begynt å bruke det. Vi har en arvet stående. Kanskje senere, men ikke ennå [:D]

Har ikke noe problemer med å innrømme at Aron bruker gåstol, om noen mener det gjør meg til en dårlig mamma burde de åpne øynene å virkelig SE hvor mye F***skap som er rundt omkring!
Syns det er latterlig at noen skal henge seg opp i sånne småting..
Ja, jeg er enig at det ikke skal brukes som barnevakt, men det skjønner vel alle oppegående mødre.
Aron elsker gåstolen sin og bruker den 10-15 min et par ganger om dagen, men jeg hadde nok ikke giddi og kjøpt gåstol til han (arvet den vi har).

ORIGINAL: ariana1983

Har ikke noe problemer med å innrømme at Aron bruker gåstol, om noen mener det gjør meg til en dårlig mamma burde de åpne øynene å virkelig SE hvor mye F***skap som er rundt omkring!
Syns det er latterlig at noen skal henge seg opp i sånne småting..
Ja, jeg er enig at det ikke skal brukes som barnevakt, men det skjønner vel alle oppegående mødre.
Aron elsker gåstolen sin og bruker den 10-15 min et par ganger om dagen, men jeg hadde nok ikke giddi og kjøpt gåstol til han (arvet den vi har).

Enig der. Mye rart man skal henge seg opp i[:-]. Kan ikke akkurat kalle det å bruke en gåstol for omsorgssvikt.
Slik jeg ser det, så er det ikke bra for barnet å sitte lenge i en gåstol, med tanke på ryggmuskulatur og sirkulasjon til beina, men det kan da ikke skade å sitte i den av og til.
Hvis det er så utrolig farlig, hvorfor selges det da?
Vi hadde gåstol til største gutten vår, og han syntes det var veldig morsomt å sitte i den [:)]
Nå har vi det ikke, mest fordi vi har liten stue og jeg husker at størstemann ble fort lei av den.

ORIGINAL: BirgitteB

Nei men vi har sånn gåbil han kan gå etter men det er jo når han er klar for det

ORIGINAL: BirgitteB

Back
Topp