Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AnikogEmis
hehe, gått den ikke er på generell[8D]
Vi har ikke, men har ikke noe særlig plass for hun til å
gå rundt med en gåstol....[:)]
ORIGINAL: Ixia
Vi har også en gostol:) Det er kjempe stas. Bruker den ekstremt lite, men den er gull verdt å ha. Sikkert derfor det er sann stas også:)
ORIGINAL: Shauri
Vi har foreløpig kun en gåvogn som vi fikk forrige helg. Han kose seg masse med den. Blir nok muligens til at han får seg en gåstol til 1-årsdagen.
ORIGINAL: ladylovelylux
her bruker han d meste som gåstol... Dytter rundt på stoler og bord, ja, alt som beveger seg! Så om han får en gåstol tror jeg ikke det er noe stor forskjell annet enn at den er i litt friske farger og litt mer dubbeditter på enn på en vanlig stol eller et bord [;)]
ORIGINAL: *Høna*
her bruker han d meste som gåstol... Dytter rundt på stoler og bord, ja, alt som beveger seg! Så om han får en gåstol tror jeg ikke det er noe stor forskjell annet enn at den er i litt friske farger og litt mer dubbeditter på enn på en vanlig stol eller et bord [;)]
Tror gåstol er sånn man sitter i, ikke dytter foran seg [:)]
ORIGINAL: Shauri
ORIGINAL: *Høna*
Tror gåstol er sånn man sitter i, ikke dytter foran seg [:)]
Eller du kan gjøre begge deler [8D]