Gåstol

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Det fikk Nikolai i dag , og gjett om han var fornøyd da[:D]
Den falt virkelig i smak altså[:)]

Flere som har gåstol til barna?

Vi har også en gostol:) Det er kjempe stas. Bruker den ekstremt lite, men den er gull verdt å ha. Sikkert derfor det er sann stas også:)

Jeg har litt lyst å kjøpe[;)] Men har ikke kommet så langt ennå, får vel ikke somla meg til det før hun går jeg[8D]

JEPP [:D]
Men glemmer egentlig bare å bruke den [8|]
Bruker den en del ute på terrassen i go' været [:)]

Gåstol -  sånn de sitter i og kan gå i, på en måte?
Eller trille som de går etter?[8|] Hehe..
Vi har en sånn trille som kan være på 2 plan, nå er den på det øverste planet og han spinner rundt på gulvet hele tiden, løper nesten etter den[:D] Storkoser seg! Har lært seg å snu også, mens han går med den, stopper opp og snur hele overkroppen mens han holder fast[:)] Haha, er så moro å se på!!

Vi hadde til storesøster..men den ble ødelagt..blir nok ikke til at vi investerer i ny[:)]

Vi har fått en,men den er i Elverum så gleder meg til å hente den[:D] 

Ja, vi har [:)] Men den er ikke godt brukt for å si det sånn [8D] Stas innimellom =)

Jeg vurderer å kjøpe ei sånn brio-vogn. Han elsker å gå mens vi holder han i handa, og går etter alt av bord og sofa, ol.
Skjønner egentlig ikke problemet, om man bruker det med måte [:)]

ORIGINAL: AnikogEmis

hehe, gått den ikke er på generell[8D]
Vi har ikke, men har ikke noe særlig plass for hun til å
gå rundt med en gåstol....[:)]

hehe ja der kunne det fort blitt blåst opp[8D]
Men jeg mener en kan bruke gåstol , bare en begrenser bruken litt[;)]
ikke bryr jeg meg særlig om hva di på generell sier heller da men..hehe[8D]

Vi har foreløpig kun en gåvogn som vi fikk forrige helg. Han kose seg masse med den. Blir nok muligens til at han får seg en gåstol til 1-årsdagen.

ORIGINAL: Minismurf

Ja, vi har [:)] Men den er ikke godt brukt for å si det sånn [8D] Stas innimellom =)

ORIGINAL: Ixia

Vi har også en gostol:) Det er kjempe stas. Bruker den ekstremt lite, men den er gull verdt å ha. Sikkert derfor det er sann stas også:)

her bruker han d meste som gåstol... Dytter rundt på stoler og bord, ja, alt som beveger seg! Så om han får en gåstol tror jeg ikke det er noe stor forskjell annet enn at den er i litt friske farger og litt mer dubbeditter på enn på en vanlig stol eller et bord [;)]

ORIGINAL: Shauri

Vi har foreløpig kun en gåvogn som vi fikk forrige helg. Han kose seg masse med den. Blir nok muligens til at han får seg en gåstol til 1-årsdagen.

Det vurderte jeg også , men så går den bare opp til 12kg , så da tenkte jeg at det var bedre han fikk den nå så han får brukt den en stund før han blir for stor[;)]

vi har d, brukt d en stund vi[:D] gull å ha når jg lager mat til både oss og henne.

ORIGINAL: ladylovelylux

her bruker han d meste som gåstol... Dytter rundt på stoler og bord, ja, alt som beveger seg! Så om han får en gåstol tror jeg ikke det er noe stor forskjell annet enn at den er i litt friske farger og litt mer dubbeditter på enn på en vanlig stol eller et bord [;)]

Tror gåstol er sånn man sitter i, ikke dytter foran seg [:)]

ORIGINAL: *Høna*

Eller du kan gjøre begge deler [8D]

ORIGINAL: Shauri

ORIGINAL: *Høna*

Eller du kan gjøre begge deler [8D]

Hvis Benjamin dytter gåstolen foran seg så går han rett på magen tror jeg, er ikke noe bremser på hjulene [8D] Det er det på gåvogna

Back
Topp