Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Su kan få en henvisning til privatpraktiserende med avtale, kanskje litt ventetid, men. Få henvisning fra legen din.Jeg har søkt dps, men fikk avslag... Har ikke råd til å gå privat, så da må man bare vente...
I perioden jeg er i nå kunne jeg absolutt trengt psykolog! Kan godt hende jeg får gjennom bedriftshelsetjenesten hvis det blir verre![]()
har gått i flere omganger. Først under nesten hele studiet, det var et krav at vi psykologstudenter skulle ha minst 50 timer med psykolog, for å bearbeide våre egne ting, og erfare å være i den posisjonen som pasient. Jeg fortsatte gjennom hele studiet. Gikk så til psykolog fra 2018 i ett par år, så ble det avbrutt under korona, så tok jeg opp tråden igjen med han i fjor høst (privatpraktiserende med avtale). Så går fast hver uke og elsker det! Hvis noen trenger råd til hvordan å få en psykolog e.l bare si ifra
Ordna seg privat etterhvertSu kan få en henvisning til privatpraktiserende med avtale, kanskje litt ventetid, men. Få henvisning fra legen din.