Går dere i ullundertøy ute??

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Er det bare meg, eller ville flere reagert dersom dere så noen som bare gikk i ullundertøy ute? Feks i butikken, eller på venterommet på legekontoret..? Altså, misforstå meg rett, folk må jo bsre gjøre som de vil, det GJØR meg ingenting.. men da jeg så dette idag, synes jeg det egentlig var ganske morsomt, og så tenkte jeg "eeeh, er ikke det der undertøy... som man skal ha UNDER klær.. det ville jeg følt meg veldig ukomfortabel med å gått rundt i ute" :D

Haha,kanskje de har glemt å kle på seg :p har ikke gått med ullundertøy ute. evt kun den genseren har jeg vell gått med. :p

Aldri bare ullundertøy nei. Det er som du sier, undertøy.
Har noen ull tskjorter som er litt tykke da, de kan jeg bruke som en vanlig tskjorte. Men stilongsene og endel av gensrene er for tynne og ser undertøyeye ut ( har jo hvite topper som viser mer, men det er ikke undertøy, så blir en forskjell der)

Hadde ikke reagert om noen gikk i ulltrøye, det kan jeg gjøre selv også:)
Synes det hadde vært rart om noen gikk i ullongs da. Det gjør jeg ikke:p

Jeg har en del ull fra Kari traa. Hadde ikke hatt noe problem med å vise meg offentlig med trøyene, men longs, nei. ;)

I ulltrøye ja - jeg anser dette som vanlig genser i vinterhalvåret.. Men ikke i bare longs nei ;)
Jeg så ei dame i Kari Traa ullklær på butikken. Altså i longs samt at hun hadde kneppet opp knappene slik at puppene nesten falt ut!! Haha.. Første gangen jeg har sett noen få ullklær til å se vulgært ut ;)

I trøyen så ja, ikke stilongsen. Heller tights :p

Sånn Kari Traa mønstret ulltrøye går jeg gjerne med i butikken eller andre steder. Men ikke bukse og full pakke. Hvis folk gjør det når de går tur, så gjerne for meg. Men litt rart i butikken

Ulltrøye, ja. Stillongs, nei.

Haha, nei! :-) UllUNDERtøy!!! :-) Går ikke i bare strømper ute heller ^_^

Ulltrøye synes jeg ikke gjør noe så lenge den ikke er tynn og gjennomsiktig. Men å gå i bare stilongs, da hadde jeg følt meg litt naken :P men egentlig er det jo teit, for en treningstights er egentlig ikke så ulik, men den synes de fleste er innafor.

Har gått ut av døra hjemme i ull sett. Men da sånn tett med kanskje fint mønster på eller noe :P ikke sånne tynne gjennomsiktige greie ;) hadde kanskje gått på lokal butikken i det. Men ikke på shopping senter el.

I ulltrøye , ja selvsagt.
Bare i ullstilongs nei
Signerer denne.

Og legger til at jeg kan går ut med søpla i stilongsen, men et er 20 meter og KUN i min egen gårdsplassen :)

Jeg tror det er trendy...
Å bruke ullundertøy som vanlige klær, altså.

De siste fire gangene jeg har vært på helsestasjonen har det dukket opp damer i ullundertøy. Så det er sikkert helt vanlig. For andre enn meg ;)

Jeg kunne gått ut i bare ullundertøyet på hytta. På fjellet. Og sittet i solveggen med en øl.

Ulltrøye (litt penere) kan jeg fint bruke ute, men jeg ville aldri gått ut i ullstillongs, gitt ;). Hehe, foretrekker å dekke meg litt mer til altså.

Syns ikke det er så merkelig, jeg. Hva skiller en stillongs og en tights bortsett fra navnet? :P
Hadde ikke gjort det selv, da. Høres kaldt ut. ;)

Er verre med onepiece, det ser så boms ut. :P

Back
Topp