Går dere i ullundertøy ute??

Har sett en del Kari Traa-topper brukt som genser, men ikke sett i ull-longs ennå.

Kunne gjort det på nærbutikken (2 minutter unna) om jeg bare skulle handlet i full fart, men ellers nei. Trøye derimot kan jeg ofte finne på å bruke som genser såfremt den ikke er gjennomsiktig :)

Hmm..ulltrøye bruker jeg som en genser egentlig.. :p
Hadde aldri vist meg ute i bare ullstilongs da :p

Ulltrøye er jo samme som genser. Og er jo det beste man kan ha på seg. Voksne ned bare stilongs veit jeg ikke helt. Har hverfall aldri gått bare i der selv..

Hvorfor? Det er jo som helt vanlig genser bare i ull istedenfor bommull el.
Jeg kan gå til postkassa eller sette ut hunden i ulltrøye, men for meg blir det helt feil å vise meg offentlig i det. På samme måte som joggebukse og onepice.

Ikke med stilongs, men trøye går bra. :p De Kari Traa trøyene er jo fine, og kan fint brukes alene. :)

kari traa rose ullsettet kan jeg fint gå med ute :) Ellers brukes ullundertøy helst under andre klær!

Var ei på mor på lekeplassen i dag i Kari traa ullundertøy bukse. Jeg tror mer jeg ikke hadde gått i det fordi de er så himla stygge enn at det var en stillongs.

Ulltrøye går jeg i hele vinteren. Det er ikke undertøy for meg. Men genser.

Men ullongs går jeg ikke med uten en bukse utenpå.

Ser ikke problemet med en fin genser av ull, og en tilsvarende av bomull.

Men det avhenger av typen trøye.
Jeg har ingen som jeg går ut i. Mamma har mange. Tynne gensre, egentlig

Stilong, strømpebukse, sånt går jeg ikke rundt i. Jeg går ikke ute i tights heller jeg uten tunika eller noe annet langt over

Jeg har masse ulltøy, som ikke er undertøy. Alle klær av ull må da ikke være undertøy. ;)

Jeg bar blant annet tunika, cardigan, t-skjorter og trøyer fra Nøstebarn som er vanlige klær, ikke undertøy. Jeg som barnet mitt foretrekker å gå i pustende ull, ikke bomull, når det er vinter. :)

Ja eller super undertøy. .. under klærne lol

Jeg kan gå til postkassa eller sette ut hunden i ulltrøye, men for meg blir det helt feil å vise meg offentlig i det. På samme måte som joggebukse og onepice.
Så du tar av deg en genser i ull og tar på deg en i bommull el når du skal ut? Fordi det er kaldt hjemme hos deg, men ikke andre steder? Skjønner det hvis du tenker undertøy, men ikke alle ullgensere er undertøy. Jeg går heller ikke ut i de som er "undertøy". Men det finnes ulltrøyer som er som vanlige gensere. På samme måte som at det er forskjell på tights og stilongs og finstrømpebukse.

Back
Topp