Hihi, jeg ville også følt meg naken om jeg gikk kun i overdelen ;-)HahaJeg ville tenkt det samme.. Jeg kunne aldri ha gått ut i bare ullundertøy
Vet det er en del som går i kun overdelen, men personlig ville jeg følt meg veldig naken da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, jeg ville også følt meg naken om jeg gikk kun i overdelen ;-)HahaJeg ville tenkt det samme.. Jeg kunne aldri ha gått ut i bare ullundertøy
Vet det er en del som går i kun overdelen, men personlig ville jeg følt meg veldig naken da..
Hvorfor? Det er jo som helt vanlig genser bare i ull istedenfor bommull el.Nei, det kunne jeg ikke gjort. Hjelper ikke at det er Kari Traa heller( som jeg har).
Jeg kan gå til postkassa eller sette ut hunden i ulltrøye, men for meg blir det helt feil å vise meg offentlig i det. På samme måte som joggebukse og onepice.Hvorfor? Det er jo som helt vanlig genser bare i ull istedenfor bommull el.
Synes du genseren er undertøy også?Å herregud. Da hadde jeg begynt å lure. Det er jo undertøy.![]()
Nei, egentlig ikke. Spørs jo litt hvordan de er da.Synes du genseren er undertøy også?
Samme her.Hmm..ulltrøye bruker jeg som en genser egentlig..
Hadde aldri vist meg ute i bare ullstilongs da![]()
Så du tar av deg en genser i ull og tar på deg en i bommull el når du skal ut? Fordi det er kaldt hjemme hos deg, men ikke andre steder? Skjønner det hvis du tenker undertøy, men ikke alle ullgensere er undertøy. Jeg går heller ikke ut i de som er "undertøy". Men det finnes ulltrøyer som er som vanlige gensere. På samme måte som at det er forskjell på tights og stilongs og finstrømpebukse.Jeg kan gå til postkassa eller sette ut hunden i ulltrøye, men for meg blir det helt feil å vise meg offentlig i det. På samme måte som joggebukse og onepice.