Går barna?

Han kan hvis han vil :) Men foretrekker å krype ennå...

Her løper hun! I full fart:) Ble flink overraskende fort etter at hun lærte å gå, hun går fint ute med sko og i ulendt terreng.
Det er kjempestas, vi har vært masse ute på lekeplasser de siste dagene nå som det har vært så fint vær.
Men vi kan ikke gå bortover veien sammen, hun vil ikke bli leid og vil helst gå motsatt vei av meg:)

Vedlegg

• 1429642499444.jpg
    1429642499444.jpg
    125,7 KB · Visninger: 36
Han går ikke alene enda, men rundt bordet og om han holder i noe som sånn gåvogn, bilen osv så klarer han det kjempefint:) Han går fint når han leier meg med en hånd også:)

Ser ganske rar ut:p

Ja gått siden januar eller var det slutten av desember husker ikke helt :)

Ser det er stor forskjell på videoer som legges ut. Begge mine har sluppet seg når de såvidt har ballansen, mens andre løper rundt.

Ser det er stor forskjell på videoer som legges ut. Begge mine har sluppet seg når de såvidt har ballansen, mens andre løper rundt.
Ja mini gikk ikke før hun gikk skikkelig. Har nok med om de tar sjanser eller er redde. Mini stod som et fjell leeenge før hun gikk:p men andre jeg kjenner slapp seg og "veltet" fremover hehhe

Begynte å gå når han var 11mnd 2dager gammel;) ble raskt stødig og nå løper han rundt. Reiste seg plutselig opp midt på gulvet og labbet ivei et par skritt, fikk hakeslepp begge to:p

Ja, hun begynte å ta et par skritt rett før hun fylte 1 år. Tok ca 1 mnd før hun foretrakk å gå fremfor å krabbe. Nå går hun over alt. Er ikke så glad i å gå med sko, merker hu er litt mer forsiktig da.

Tørr fortsatt ikke slippe seg her :p vet han kan, men virker ikke som han tørr.

Jepp. Gått siden 11 mnd (siden januar). Veldig flink til å gå ute, stort sett uproblematisk. Kan gå litt fort i svingene bare :P

Begynte å gå helt selv i starten av april. For en glede! Så mye å utforske :-)
Hjelp hva tiden har gått fort. I fjor på den tiden var de små bebiser :-)

Nå løper J rundt selv :) litt ustødig ennå.. Er hvertfall mer gåing enn kryping :)

Min har sluttet å gå for ca 3 uker siden, han bare løøøøøper :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja tok et par skritt i begynnelsen av januar å i slutten så gikk han :) å etter det har det gått fortere og fortere ;p

Back
Topp