Går barna?

Nå går hun mer enn hun kryper, men kan fortsatt ikke reise seg opp på egenhånd. For å reise seg må hun ha noe å holde i.

Hun er skikkelig fæl til klatre. Drar med seg stoler og klatrer opp. I dag hadde hun dyttet med seg en stol inn til seksjonen og dratt ut en skuff. Innholdet i skuffen havnet selvfølgelig på gulvet, ikke alt som tålte det like godt.

Hun er kjempe stødig når hun står alene, og går i full fart sammen med oss så lenge hun får holde fast i en finger. Men tør ikke å slippe seg enda.
Når vi prøver å trene med henne sånn at hun går mellom oss så setter hun seg helt på bakbeina. Så vi avventer heller litt, vil ikke presse henne heller :)
Hun går når hun er klar, gleder meg :)

Hun er kjempe stødig når hun står alene, og går i full fart sammen med oss så lenge hun får holde fast i en finger. Men tør ikke å slippe seg enda.
Når vi prøver å trene med henne sånn at hun går mellom oss så setter hun seg helt på bakbeina. Så vi avventer heller litt, vil ikke presse henne heller :)
Hun går når hun er klar, gleder meg :)
Samme her, må ha den tuppen av en finger å holde seg i. I dag glemte han seg ut på verandaen og gikk hele verandalengden uten å holde seg. Så han kan, men tørr ikke.

No går Arin! Når eg var på sjukehuset bestemte han seg for at det å krabba er unødvendig når han har to føtter han kan gå på :D
Kjenner jeg gleder meg til han går ordentlig :)

No går Arin! Når eg var på sjukehuset bestemte han seg for at det å krabba er unødvendig når han har to føtter han kan gå på :D
Nå som han er blitt storebror så er han ikke noe baby lenger ;-)

• Liker
Reactions: EJ
Ikke vet jeg, han har ikke gått noe siden den dagen :p
Min slapp seg for første gang for flere mpneder siden, går fortsatt ikke :p så trenger ikke gå fort heller.

Min slapp seg for første gang for flere mpneder siden, går fortsatt ikke :p så trenger ikke gå fort heller.
Haha huff, det var litt demotiverende :p neida, det kommer når han er klar. Hadde bare vært greit om han kunne gå før vi skal reise i sommer.

Haha huff, det var litt demotiverende :p neida, det kommer når han er klar. Hadde bare vært greit om han kunne gå før vi skal reise i sommer.
Håper min slipper seg snart også, får bare smøre oss med tålmodighet :)

Her gjekk A 17 mars, men først no i helga når eg var på sjukehuset at han slapp seg ordentleg. No går han og går han, krabbar aldri :) Så det tok litt tid.

Her gjekk A 17 mars, men først no i helga når eg var på sjukehuset at han slapp seg ordentleg. No går han og går han, krabbar aldri :) Så det tok litt tid.
Samme her. Han tok sine første skritt rundt ettårsdagen men er først nå han går stort sett hele tiden.

Back
Topp