Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woohoo! Mini tok sine første skritt i gårikke gjort det siden da, men han er på gang
![]()
Samme her, må ha den tuppen av en finger å holde seg i. I dag glemte han seg ut på verandaen og gikk hele verandalengden uten å holde seg. Så han kan, men tørr ikke.Hun er kjempe stødig når hun står alene, og går i full fart sammen med oss så lenge hun får holde fast i en finger. Men tør ikke å slippe seg enda.
Når vi prøver å trene med henne sånn at hun går mellom oss så setter hun seg helt på bakbeina. Så vi avventer heller litt, vil ikke presse henne heller
Hun går når hun er klar, gleder meg![]()
Kjenner jeg gleder meg til han går ordentligNo går Arin! Når eg var på sjukehuset bestemte han seg for at det å krabba er unødvendig når han har to føtter han kan gå på![]()
Nå som han er blitt storebror så er han ikke noe baby lenger ;-)No går Arin! Når eg var på sjukehuset bestemte han seg for at det å krabba er unødvendig når han har to føtter han kan gå på![]()
Ikke vet jeg, han har ikke gått noe siden den dagenDet skjer fort når de først har sluppet seg en gang![]()
Min slapp seg for første gang for flere mpneder siden, går fortsatt ikkeIkke vet jeg, han har ikke gått noe siden den dagen![]()
Haha huff, det var litt demotiverendeMin slapp seg for første gang for flere mpneder siden, går fortsatt ikkeså trenger ikke gå fort heller.
Håper min slipper seg snart også, får bare smøre oss med tålmodighetHaha huff, det var litt demotiverendeneida, det kommer når han er klar. Hadde bare vært greit om han kunne gå før vi skal reise i sommer.
Haha huff, det var litt demotiverendeneida, det kommer når han er klar. Hadde bare vært greit om han kunne gå før vi skal reise i sommer.
Samme her. Han tok sine første skritt rundt ettårsdagen men er først nå han går stort sett hele tiden.Her gjekk A 17 mars, men først no i helga når eg var på sjukehuset at han slapp seg ordentleg. No går han og går han, krabbar aldriSå det tok litt tid.
Hurra!!! Så flinkI dag er dagen! I dag bare slapp han seg og fant ut det var greit å gå, har gått MASSE i dag![]()
Weeeee!!I dag er dagen! I dag bare slapp han seg og fant ut det var greit å gå, har gått MASSE i dag![]()
Ha ha ha!!! Ikke sant!!! Han er god, bare han gidder ;-)Han fikk vel med seg at barn som ikke går fortsatt er babyer og tenkte "ikke f.. at jeg er baby lengre"![]()
Han er skikkelig flink også da!!! (Snapchat)Han fikk vel med seg at barn som ikke går fortsatt er babyer og tenkte "ikke f.. at jeg er baby lengre"![]()