Gåbil?

En tråd i 'Desember 2014' startet av NiLove, 29 Des 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Hadde ingen gåbil til største, så har ingen erfaring. Hvilken er bra, og ruller lett? Viktigere at den er god å bruke enn at designet er så vakkert :p

ImageUploadedByBV Forum1451376110.652518.jpg

2. Snoopy! Forumet er livet Desemberskattene 2014

Har bil i samme serien som politibilen, og den er veldig fin. Men hadde vi ikke fått den i gave, tror jeg vi heller hadde gått for den gule. Han likte den godt når vi var på besøk hos noen. :D

3. Kizy Elsker forumet Desemberskattene 2014

Vi har 4 stk, den beste for lillebror er denne [IMG]

4. GitteW Forumet er livet Desemberskattene 2014

Denne har vi også! Blir mye brukt :)

5. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Takk! Da prøver vi en tradisjonell plastbil med noen slags støtte bak tror jeg :)

6. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Lurt, de liker ofte å få bak og holde seg i håndtaket.

7. Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014

Vi har sånn gul. Brukt den flere mnd. Han hiver seg på og sparker seg fra kjøkkenet til spisestua før jeg får blinket

8. Lille Hilde Gift med forumet Høsthjerter 2017 Desemberskattene 2014

Har denne :)

9. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Den var vi og sett på! Var på tilbud :)

10. Lille Hilde Gift med forumet Høsthjerter 2017 Desemberskattene 2014

Den er kjempe fin. Frøkna liker den veldig godt, så jeg vil absolutt anbefale den :)

11. AuroraBorealis Forumet er livet Desemberskattene 2014 Junilykke2018

Har også denne. Slik jeg ser det av det jenta mi og bestevenninna hennes så er det støtte bak, lyd eller noe å fikle med og lokk som er de kule tingene. A har en med lokk og det har ikke venninna. Og dem er veldig opptatt av det hulrommet.

12. Lyanna Elsker forumet Desemberskattene 2014 Febbisbebbis'18

Vi har en sånn som oppe i høyre hjørne. Hun vet ikke helt hvordan den funker ennå, men det kommer vel etter hvert :)

Ruller veldig lett og ruller i alle retninger som en kontorstol. Ikke bare fram- og bakover liksom :)

13. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Den er veldig fin da, men kanskje for de litt viderekommende rullerne? Tror vi må ha med ryggstøtte ;p

14. Lyanna Elsker forumet Desemberskattene 2014 Febbisbebbis'18

Hun kan nok ikke bruke den selv på en stund nei, men hun liker å sitte på den også drar vi henne rundt :)

• Liker Liker x 1
  15. Lyanna Elsker forumet Desemberskattene 2014 Febbisbebbis'18

ImageUploadedByBV Forum1451761227.472603.jpg

• Liker Liker x 1
  16. Snoopy! Forumet er livet Desemberskattene 2014

Fikk en brukt som ligner på den gule her om dagen. Den kom han seg fremover på med en gang. :)

• Liker Liker x 1
  17. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

• Liker Liker x 1
  18. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Har også denne, han har ikke våget seg å gå med den enda, går bare rundt bordet, men knappene er gøy og lokket under sete er gøy;)

Del denne siden