Gåbil?

NiLove

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Hadde ingen gåbil til største, så har ingen erfaring. Hvilken er bra, og ruller lett? Viktigere at den er god å bruke enn at designet er så vakkert :p

ImageUploadedByBV Forum1451376110.652518.jpg
 
Har bil i samme serien som politibilen, og den er veldig fin. Men hadde vi ikke fått den i gave, tror jeg vi heller hadde gått for den gule. Han likte den godt når vi var på besøk hos noen. :D
 
Vi har 4 stk, den beste for lillebror er denne
f9ea5bacc4d869d8e2f4023123135823
 
Takk! Da prøver vi en tradisjonell plastbil med noen slags støtte bak tror jeg :)
 
Vi har sånn gul. Brukt den flere mnd. Han hiver seg på og sparker seg fra kjøkkenet til spisestua før jeg får blinket
 
Har også denne. Slik jeg ser det av det jenta mi og bestevenninna hennes så er det støtte bak, lyd eller noe å fikle med og lokk som er de kule tingene. A har en med lokk og det har ikke venninna. Og dem er veldig opptatt av det hulrommet.
 
Vi har en sånn som oppe i høyre hjørne. Hun vet ikke helt hvordan den funker ennå, men det kommer vel etter hvert :)

Ruller veldig lett og ruller i alle retninger som en kontorstol. Ikke bare fram- og bakover liksom :)
 
Vi har en sånn som oppe i høyre hjørne. Hun vet ikke helt hvordan den funker ennå, men det kommer vel etter hvert :)

Ruller veldig lett og ruller i alle retninger som en kontorstol. Ikke bare fram- og bakover liksom :)
Den er veldig fin da, men kanskje for de litt viderekommende rullerne? Tror vi må ha med ryggstøtte ;p
 
Den er veldig fin da, men kanskje for de litt viderekommende rullerne? Tror vi må ha med ryggstøtte ;p
Hun kan nok ikke bruke den selv på en stund nei, men hun liker å sitte på den også drar vi henne rundt :)
 
Fikk en brukt som ligner på den gule her om dagen. Den kom han seg fremover på med en gang. :)
 
Back
Topp