Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Når passer det for deg? Jeg jobber til 4 man, tirs, tors, på onsdag kan jeg fra ca 14 og fredag mellom ca 12 og 16 tror jegHei! Jeg er med Passer ikke i helga her, men til uka kan jeg bli med. Er jo meldt strålende vær.
Flott!Onsdag etter 16 hadde passa bra
Ja, travle uker for alle men sånn er mai.. Krysser fingrene for fint vær lenge nå ja!!Jeg blir gjerne med snart igjen, har vært veldig hyggelig på de turene vi har hatt. Dessverre er det litt travelt de neste ukene, men kommer sterkere tilbake! God tur i finværet! Håper det holder seg leeenge!!
Har veldig lyst til å gå en tur en dag med dere men torsdag kan jeg dessverre ikke. Blir med neste gang
Kan også bli med en dag jeg har anledning bor ikke i Oslo, men 20min med toget så er jeg der
Tur på onsdag! Er dere med?
Jaja, da får det bli neste gangSambo er på podcastintervju i Oslo da faktisk så jeg må være hjemme med snuppa
Lige måde! Flott tur og flott vær og ikke minst hyggelig selskapTakk for en fin tur i dag anbefaler andre å slenge seg med neste gang