Gå tur i Oslo?

Kan også bli med en dag jeg har anledning :) bor ikke i Oslo, men 20min med toget så er jeg der :)

Hei! Jeg er med:) Passer ikke i helga her, men til uka kan jeg bli med. Er jo meldt strålende vær.

Hei! Jeg er med:) Passer ikke i helga her, men til uka kan jeg bli med. Er jo meldt strålende vær.
Så bra! Når passer det for deg? Jeg jobber til 4 man, tirs, tors, på onsdag kan jeg fra ca 14 og fredag mellom ca 12 og 16 tror jeg :)

Onsdag etter 16 hadde passa bra:)

Hva med en tur ut til en av øyene? Fint å gå tur der og

Jeg blir gjerne med snart igjen, har vært veldig hyggelig på de turene vi har hatt. Dessverre er det litt travelt de neste ukene, men kommer sterkere tilbake! God tur i finværet! Håper det holder seg leeenge!! :smiley-bounce015

Jeg blir gjerne med snart igjen, har vært veldig hyggelig på de turene vi har hatt. Dessverre er det litt travelt de neste ukene, men kommer sterkere tilbake! God tur i finværet! Håper det holder seg leeenge!! :smiley-bounce015
Ja, travle uker for alle :D men sånn er mai.. Krysser fingrene for fint vær lenge nå ja!!

Da blir det tur på langøyene på onsdag. Vi møtes på Aker brygge kl 17, hvis noen flere vil henge seg på :)

Dytter litt på denne. Noen flere som vil bli med?

Takk for en fin tur i dag:) anbefaler andre å slenge seg med neste gang:)

På tide å planlegge en ny tur! For eksempel neste onsdag? Bygdøy? Eller har du et bedre forslag? Kom så med det!

Back
Topp