Gå tur i Oslo?

Mulig vi og kan rekke det :-) Skal på 4års kontroll kl09.10 på Frogner, og aner ikke hvor lang tid det kan ta :-) etter det tror jeg vi skulle ha mulighet.

Mulig vi og kan rekke det :) Skal på 4års kontroll kl09.10 på Frogner, og aner ikke hvor lang tid det kan ta :) etter det tror jeg vi skulle ha mulighet.

Høres bra ut :) Kan godt utsette litt hvis det er ok for birdy_ også. Hørtes ut som en litt travel morgen :happy093

Høres bra ut :) Kan godt utsette litt hvis det er ok for birdy_ også. Hørtes ut som en litt travel morgen :happy093

Jeg vet liksom ikke helt hvor lang tid det han ta, Men ikke sikkert vi er ferdige før i titida... Dumt for dere å vente, så dere trenger ikke gjøre om tida im det passer best for dere da. Vi bare ser om vi rekker det, så kan vi oppdatere dere :-)

Jeg vet liksom ikke helt hvor lang tid det han ta, Men ikke sikkert vi er ferdige før i titida... Dumt for dere å vente, så dere trenger ikke gjøre om tida im det passer best for dere da. Vi bare ser om vi rekker det, så kan vi oppdatere dere :)

Jeg har ferie jeg, så har fri hele dagen :D

Tipper keg kan rekke dit til 11...men bare om det ikke blir stress for dere. Kan isåfall holde dere oppdatert på hvor jeg er i løypa. Timen starter 0910, vet ikke varighet...

Back
Topp