Takk for hyggelig tur er gjerne med flere ganger!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tur, ja! Veldig hyggelig dette må vi gjøre igjenTakk for hyggelig tur er gjerne med flere ganger!
Deilig å komme seg ut og hyggelig selskap! Takk skal dere ha
Hei igjen! Monti, du foreslo ny tur på fredag, passer det fortsatt? Jeg er gjerne medTakk for hyggelig tur er gjerne med flere ganger!
Ja, jeg er klar for ny tur på fredag! Hva med en tur rundt Østensjøvannet?Hei igjen! Monti, du foreslo ny tur på fredag, passer det fortsatt? Jeg er gjerne med
Høres bra ut! Aner ikke hvor det er, men så lenge det går noe kollektivt dit så finner jeg frem når tenker du?Ja, jeg er klar for ny tur på fredag! Hva med en tur rundt Østensjøvannet?
Takk! 10.30 da?Ja, det er flere muligheter, både buss og t-bane. Her er en link http://www.ostensjovannet.no/besok/adkomst.html
For meg passer det best i 10-11 tiden.
Mulig vi og kan rekke det Skal på 4års kontroll kl09.10 på Frogner, og aner ikke hvor lang tid det kan ta etter det tror jeg vi skulle ha mulighet.
Høres bra ut Kan godt utsette litt hvis det er ok for birdy_ også. Hørtes ut som en litt travel morgen
Høres bra ut Kan godt utsette litt hvis det er ok for birdy_ også. Hørtes ut som en litt travel morgen
Jeg vet liksom ikke helt hvor lang tid det han ta, Men ikke sikkert vi er ferdige før i titida... Dumt for dere å vente, så dere trenger ikke gjøre om tida im det passer best for dere da. Vi bare ser om vi rekker det, så kan vi oppdatere dere
Jeg kan fra 12, da slipper jeg å stresse Max fra jobb
Ok! Jeg kan sende deg en mld når jeg nærmer meg MajorstuaJeg kan imrg. Vi går nok ut senest halv tolv pga soving. Mulighet til å komme til majostua?