Gå tur i Oslo?

Birdy_

Glad i forumet
hei hei :)
Ble inspirert av treningstråden til koskosnuss, det er på tide å komme i gang med treningen igjen.

Er det noen fler prøvere her i Oslo som vil møtes og gå tur? Det hadde vært kjekt å møte andre i samme situasjon, og er generelt vanskelig å bli kjent med andre når man er innflytter og ikke har studert her :)

Hadde fort blitt med på det, men bor nok litt for langt unna (Lofoten). :p

Tenker du på ettermiddag eller har dy Evt mulighet på dagtid? Vi går en del tur på dagtid (dattera mi har ikke begynt i bhg enda). Ettermiddagene/kvelder er ofte veldig fulle...

Tenker du på ettermiddag eller har dy Evt mulighet på dagtid? Vi går en del tur på dagtid (dattera mi har ikke begynt i bhg enda). Ettermiddagene/kvelder er ofte veldig fulle...

Jeg jobber på dagtid, så har mest tid på ettermiddag/kveld. Jobber halv dag på onsdag, så da kan jeg forsåvidt på dagtid :)

Jeg jobber på dagtid, så har mest tid på ettermiddag/kveld. Jobber halv dag på onsdag, så da kan jeg forsåvidt på dagtid :)

Hvor tidlig kan du onsdager da? :-) har lyst, men usikker på om jeg får det til å gå opp på fast basis. Henter eldstemann 1515...

Det kan nok være mulig å få til, men må som sagt ha med en 1 1/2åring i vogn ;-) hun sovner ca 11... Jeg bor på Majorstua, hvor jobber/studerer du?

Jobber i Bærum, tar som regel toget til Nationaltheatret, så kan jo bare ta banen opp til Majorstua :) denne uka har jeg fri, så kan tilpasse meg mer etter dere :)

Jeg vil gjerne være med å gå litt turer :) Har mulighet på formiddagen i morgen hvis dere har tenkt å gå da.

Back
Topp