¤Mum Loves Her Baby¤
Nr. 2 ventes i Februar <3
Huffda... Takk for infoen! Løftet sikkert 15 kg i dagDet var det de sa ja. Første 12 ukene vel å merke..
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda... Takk for infoen! Løftet sikkert 15 kg i dagDet var det de sa ja. Første 12 ukene vel å merke..
Ny termin 03.02.14
Hatt oppfølging med både Ahus, lege og nav.
Ny termin 03.02.14
Ok. Men det er ut i fra hva som passer deg personlig? Du kan vel ikke gi samme rådene til en person du ikke kjenner.
Jeg forsto som det var det som var anbefalt for alle og ikke noe tilpasset meg.
Mente ikke å fornærme deg. Men jeg føler at jeg vet hva jeg snakker om etter så mye oppfølging.
Ny termin 03.02.14
Fra arbeidstilsynets sider:
"Svært varmt eller tungt arbeid, arbeid som inneber tunge løft, arbeid i vridde og vanskelege arbeidsstillingar, og langvarig arbeid i ståande stilling, er lite eigna for gravide. Særleg gjeld dette dei siste månadene av svangerskapet."
Hva som defineres som tungt arbeid eller tunge løfte, kommer ikke frem... Jeg tenker at det er individuelt. Jeg har trent mye før jeg ble gravid, og syns ikke 20 kg er mye. For andre kan det være mye.
Jeg fikk egentlig aldri prøvd meg i å jobbe som gravid, var ikke noen tegn i uke 20 på at jeg ikke burde jobbe. Bortsett fra tvillinger daJeg jobber også i helt stillestående jobb, type kontorjobb. Sleit med halebeinet i slutten av forrige svangerskap, spennende å se hvordan det går nå..
Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3
Ble ikke fornærmet - jeg ønsker bare at riktig informasjon kommer frem til riktig mottaker, og at man unngår å "skremme" førstegangsfødende fra å holde seg aktive. Om du har fått slik informasjon på grunn av at du har hatt plager, så betyr det ikke at de samme rådene kan gis til personer med normal graviditet. Det er bare poenget mitt.
Jeg blir veldig overrasket dersom dette rådet gjelder alle gravide, fra starten.
Uff da
Jeg jobber på et smelteverk
Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når![]()