Fysen/lyster..

Gullskatten

Forelsket i forumet
Har dere mange lyster eller fysne på ting?! :)

Jeg var ikke slik med forrige mann, men nå fyser jeg på at mulig..
igår begynte jeg å fantaser om pommes frites og milkshake fra mcdonalds... jeg ga ikke etter..
men idag var lysta der fortsatt, så jeg gikk og kjøpte i lunsjen ;)
huff.. hahah :happy7

Plommer, fersken og ting i den katogorien... Går vel over når halsbrannen kommer tenker jeg :) det er nå jaffal Sundt :)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Hadde på nektariner, drømmer om sjokolade og nå er det risgrøt som står i hode på meg :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Appelsinjuice, vannis, slush og sånne ting

Sent from my iPhone using BV Forum

Har dere mange lyster eller fysne på ting?! :)

Jeg var ikke slik med forrige mann, men nå fyser jeg på at mulig..
igår begynte jeg å fantaser om pommes frites og milkshake fra mcdonalds... jeg ga ikke etter..
men idag var lysta der fortsatt, så jeg gikk og kjøpte i lunsjen ;)
huff.. hahah :happy7

Håper virkelig ikke jeg får det.
Har en McDonalds vegg-i-vegg med jobben

Nektariner!!! Og sjokolade :-O Har aldri vært noe sjokoladeperson!

❤️ Mars 2015 ❤️

epler og mandariner!!! bare je tenker på d, så renner d omtrent i munnen :P Hadde et anfall i dag der jeg fikk noe helt vanvittig lyst på nystekte skillingsboller :P men det ble det ikke på meg....

Plommer, fersken og ting i den katogorien... Går vel over når halsbrannen kommer tenker jeg :) det er nå jaffal Sundt :)

åh, hadde det bare vært det...
men jeg varierer veldig fra dag ti dag da..

åh, hadde det bare vært det...
men jeg varierer veldig fra dag ti dag da..
Får se på det som en del av spenningen, mon tro hva jeg har veldig lyst på i dag da. Antageligvis noe du ikle får tak i der og da. Hehe

Har ikke merket noe til det enda, men i forrige svangerskap syntes jeg Wasa havreknekkebrød uten noe på var helt topp:)

Epler! Og spiste nettopp en kopp med lavkarbo sjokoladeglasur. Skal man skeie ut så får man i det minste skeie ut sunt ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Epler! Og spiste nettopp en kopp med lavkarbo sjokoladeglasur. Skal man skeie ut så får man i det minste skeie ut sunt ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Er enig i det, men når kropp og hode ikke henger sammen...

Iskaldt vann og saft. Ellers ikke mye som frister. Litt ostepopp kanskje, men prøver å la være :P

Her går det i annanas :D

Back
Topp