Fylle opp fryseren *baketråd*

Eg har bakt kanelboller. Fryste ned to poser, men no er det berre ein igjen...snakk om sjølvdisiplin (frister så sykt der dei ligg) :P

Jeg elsker å bake, så skal bake rundstykker, kanelsnurrer og evn sjokoladekake (om det er plass i frysern). Så har vi litt liggende til det kommer besøk, eller som vi kan kose oss med selv :)

Tenkte lage hjemmelaget pizza, chili con carne ogz rundstk til frysen. Greit hvis man ikke orker lage middag de første dagene :) må vel lage mild versjon da, men det får gå.

Jeg har bakt MASSE brød!!! Satser på å slippe å bake brød på noen måneder =) Har bakt litt fylte horn også, men de forsvinner fort her i huset... Tenker på å bake noen kanelsnurrer, godt å ha liggende =) Og så får vi se om det blir noe annet =)

Er det noen som har en god oppskrift på fylte horn? Gjerne litt grove (?)

Tenkte jeg skulle bake rundstykker og boller hvertfall. Får vel begynne i helgen, da termin er om en uke
Også et par brød er kjekt. Min bestemor skulle bake fylte kjeks og lefser til meg som er enkeltlåter ta opp når man får besøk. Ellers får folk ta med seg noe også ☺️ fokuset er ikke å stå å varte opp alle og enhver den første tiden. Å det må de respektere

Jeg syns folk kan ta med mat til meg jeg ;)

Har tenkt å fylle frysen med mat til oss den første tiden da :)

Jeg har ikke, og kommer ikke til å bake noe før fødselen :) Her blir det kjeks fra butikken og pulverkaffi, hihi :p Jeg ser ikke helt behovet for den oppvartningen, og har heller ikke tenkt over at jeg ikke har fått servert noe når jeg har besøkt mine venninner med nyfødte :) Nå bruker jeg aldri bake noe før vi får besøk generelt :p Kanskje jeg bare ikke er den typen :p

Back
Topp