Fylle opp fryseren *baketråd*

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Har lest flere plasser at man burde bruke tiden før fødsel til å bake og fylle opp fryseren, så man har til barselbesøk:) - hvis man har energi og overskudd selvfølgelig:D

Noen som har begynt å fylle fryseren eller har planer om det?;) Kanskje noen gode oppskrifter å dele?

Hakke gjort det, skulle ønske jeg hadde.. For nå orker jeg ikke. Får kjøpe inn litt kjeks og fryste skillingsboller å ha liggende ;)

Ååh, jeg tenker at jeg skal gjøre det, men ikke kommet i gang enda. Gikk ut i permisjon i dag, så får se om det ikke blir brownies og kanelsnurrer en dag :-)

tenkte å bake litt skoleboller værtfall :)
kanskje jeg baker noen muffins også! det er jo sååå godt (a) bananmuffins er så godt & kjæresten sin favoritt!
må jo smake litt før det pakkes vekk :p

Jeg har noen boller som bare kan tines og legges pålegg på. Ellers så har jeg en mandelpudding fra freia. ;) Lurte på å bake en sjokoladekake også, men vi får se.

Har bakt kanelsnurrer, boller og rundstykker :)
kanelsnurrene er nesten spist opp, så tenkte egentlig å lage en runde til :p Men nå har jeg så nye nedpress, kynnere og smerter at jeg tror bakinga må spares til etter fødsel :)

Etter at jeg skulle slutte å spise sukker, kan jeg liksom ikke bake og fryse ned.. frister alt for mye å smake! Får ta det når vi kommer hjem :-) elsker å bake, så det går nok fint det også! Tenkte kanskje å lage noen fylte horn og kanskje matmuffins til lett middag da - som jeg kan ha i frysern..

Jeg har bakt skillingsboller :-) tenker at hvis det blir tomt kjøper vi bare noe kjeks.
Mannen hadde lest at de som kommer på besøk skal ta med noe spiselig, men vet ikke om dette er vanlig overalt? Har iallefall litt i frysen uansett jeg :-)

Denne gangen har jeg ikke det. Rett og slett fordi at de andre gangene så ble det ikke tatt opp pga gjestene tok med selv ;) men har jo litt kjeks etc liggende, men det er heller ikke ett midt å måtte servere masse:)

Har ikke fylt fryseren på de andre fødslene, og de som kommer på besøk forstår jo om man ikke har nybakte bakervarer. Kan hende det blir noen kanelboller osv, men ellers er jo butikken og bakeren ganske nærme her... :-)

Skal bake opp brød , så slipper jeg tenke på det den første tiden! Baker jeg kake klarer jeg ikke å la være å spise nå, så det kan jeg glemme:)

Ja jøss... Bakt solskinnsboller 2 ganger.. Alt er spist opp! Kjøper heller noe kjeks og frukt og sånn. Eller så kan folk bare drite i å komme på besøk hvis de forventer full oppvartning!! Haha!

Har bakt flere runder med boller og forskjellige kaker, men alt blir spist opp innen uka er omme :hilarious:

Jeg bakte masse sist! Kanelsnurrer og flere kaker. Men fikk nesten ikke noe besøk annet enn svigerfamilien. Ble faktisk veldi skuffet, for alle sa de skulle komme innom. :( så nå gidder jeg ikke bake! De skal få noen tørre kjeks om de kommer! Haha :p *snurt*

Jeg hadde planer om å bake og, jeg elsker å bake, men har ikke funnet ork til det ennå :P tenkte eg kanskje skulle lage Petite vanilla bean scones. Perfekt til å fryse, og tiner kjapt. Jeg tenkte å kanskje lage noe skillingsboller, men tror jeg kanskje kommer til å satse på at andre tar med seg om de vil ha noe. Jeg har kaffi liksom :)

jeg er ikke noe særlig på å bake, men har bestilt en ladning boller fra mamma til å ha i fryseren :)
ellers blir det nok kjeks og de frossenkakene de har på butikken er også ganske bra.

Jeg bakte masse sist! Kanelsnurrer og flere kaker. Men fikk nesten ikke noe besøk annet enn svigerfamilien. Ble faktisk veldi skuffet, for alle sa de skulle komme innom. :( så nå gidder jeg ikke bake! De skal få noen tørre kjeks om de kommer! Haha :p *snurt*

ææhh kjedelig da :/
skulle nok klart å trøstespise det jeg hadde bakt da isåfall :p

Back
Topp