Fylle opp fryser før fødsel

Har ikke bakt en eneste bolle. :p ...og det er mest pga. latskap, for jeg er egentlig i form til det. :) (Har derimot kjøpt og spist boller :p )
kunne ønske jeg kunne spise boller! gleder meg til lillesøster er ute og den svangerskapsdiabetesen er forsvunnet! da skal jeg også ha boller :D
 
kunne ønske jeg kunne spise boller! gleder meg til lillesøster er ute og den svangerskapsdiabetesen er forsvunnet! da skal jeg også ha boller :D
Åå, det forstår jeg veldig godt! Bakverk har vært min store lidenskap de siste ukene..... :p
Heldigvis ikke lenge igjen nå da!
 
Åå, det forstår jeg veldig godt! Bakverk har vært min store lidenskap de siste ukene..... :p
Heldigvis ikke lenge igjen nå da!
Ja, når mannen craver sjokolade og gods sitter jeg og lengter etter søt deilig bakverk.. ahh.. 5 uker igjen for min del.. om hun ikke kommer før :)
 
Fylt fryseren med boller og snart spist dem opp selv nå før fødselen :p
Haha :p det hadde nok skjedd her også OL jeg kunne spist i uante mengder :p elsker hveteboller og skoleboller!!! :)
 
Her får mini all mat i barnehagen, så det slepper jeg heldigvis å tenke på. Men hun er skikkelig vanskelig på middagsfronten, derfor bør vi ha enkle middager som faller i smak klare til de dagene tiden ikke strekker til når andre faktorer spiller inn ;)
Ser den! :)
 
Nada så langt :D

Mm tenkte kanskje eplekake og snickerskake. Kanskje en skuffkake av noe slag, muffins.

Middag tenker jeg ikke på, mannen er utrolig flink på kjøkkenet, og vi bruker å dele på kjøkkentjenesten. Så jeg tar meg litt fri derfra den første stunden tenker jeg. :)
 
Nada så langt :D

Mm tenkte kanskje eplekake og snickerskake. Kanskje en skuffkake av noe slag, muffins.

Middag tenker jeg ikke på, mannen er utrolig flink på kjøkkenet, og vi bruker å dele på kjøkkentjenesten. Så jeg tar meg litt fri derfra den første stunden tenker jeg. :)

Vil du dele oppskrift på snickers-kake? Har ikke lagd før, men veldig lysten på å prøve :p
 
Last edited:
Her ble det fryst ned en middag med spagetti går.. det er jo kjapt og enkelt å lage, men vi hadde så mye rester igjen :) i dag lager jeg en stor panne med fiskesuppe som også blir fryst rester av. Der får vi sikkert to ekstra middager :)
 
da ligger der en spagettimiddag (hadde så mye rester) to middager med fiskesuppe og to middager med greske kyllingboller i frysen :) Hurra! :) alt er rester fra middager jeg har laget fra før, bare laget litt ekstra, så da har det ikke tatt noe mer tid enn vanlig, DET liker jeg :D
 
Herregud så smarte dere er! Å fylle opp fryseren hadde jeg ikke tenkt på engang. Det skal jeg jaggu gjøre når det nærmer seg :)
 
Her har mannen vært flink til å bake og jeg til å spise så fryseren er like tom. Satt min mor på bakingen så får hvertfall noe å servere gjester. Hvis ikke så er vi dyktige på toroposer her i huset.
 
Har laget en ekstra form med lasagne (den må bare stekes når tiden kommer) og berlinerboller. Samt har vi en grandis i fryseren. Regner med å lage dobbelt av kjappe middager når babyen kommer slik at vi kan spise det i flere dager.
 
Her bakte jeg ekstra store kaker og dobbelt med boller til 6 årsdag i slutten på oktober. Kjekt å fryse tenkte jeg... Men ble alt oppspist av gjestene?!? Joa... Så jeg tror om ikkeno skjer denne uka, blir det en el to runder med baking.
 
Back
Topp