Tror de må ha fyllt et år, også får man fra de er 13 mnd iallefall.jaja,, blir hjemmeværende da. når kan man da søke om kontantstøtte??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror de må ha fyllt et år, også får man fra de er 13 mnd iallefall.jaja,, blir hjemmeværende da. når kan man da søke om kontantstøtte??
ok, greit å vite.Tror de må ha fyllt et år, også får man fra de er 13 mnd iallefall.
ok, greit å vite.
Det høres ut som en genial plan!Kanskje vi kan ordne noen "faste" playdates så det ikke blir så kjedelig for de små?
Vi går på barnegruppe en gang i uka.. er veldig koseligDet høres ut som en genial plan!![]()
Vi går på barnegruppe en gang i uka.. er veldig koselig
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
I gruppa vår er yngste 3 uker uff eldste 5 årHmmm, høre med hs om det kanskje kan ordnes noe slikt blant alle oss som ikke har bhg plass til høsten... Kanskje jeg kan snike med barnebarnet til Naboen også selv om han er desemberbarn..
Her var det barsel gruppe på 4. Men når den ene føler hun var for bra for oss andre ble det ikke noe her.Vi går på barnegruppe en gang i uka.. er veldig koselig
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
det er ikke barselgruppe her, men menigheten (jeg bor i bibelbeltet...) arrangerer dette.. det er helt religionsfritt altså, vi synger bare noen koselige sanger før maten..Her var det barsel gruppe på 4. Men når den ene føler hun var for bra for oss andre ble det ikke noe her.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
det er ikke barselgruppe her, men menigheten (jeg bor i bibelbeltet...) arrangerer dette.. det er helt religionsfritt altså, vi synger bare noen koselige sanger før maten..![]()
det er veldig koselig iallfall.. vi har splitter nytt menighetshus så der er vi og leker og prater... før hadde de fast trilletur også, men det slutta de med...Savner gruppen jeg var i når jeg bodde i Arendal. 6 mødre, jeg var eldst på 21 som samlet seg i en leilighet som hs disponerte, lagde mat sammen og koste oss
Ble ikke barsel gruppe med gyda heller. Så her er det omgang med venner som har barndet er ikke barselgruppe her, men menigheten (jeg bor i bibelbeltet...) arrangerer dette.. det er helt religionsfritt altså, vi synger bare noen koselige sanger før maten..![]()
jeg er litt sånn vigdis venneløs jeg da.. hahaBle ikke barsel gruppe med gyda heller. Så her er det omgang med venner som har barn
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Du får komme nordover på besøk så finner vi på noe.jeg er litt sånn vigdis venneløs jeg da.. haha![]()
jeg er litt sånn vigdis venneløs jeg da.. haha![]()