Fy ......

jaja,, blir hjemmeværende da. når kan man da søke om kontantstøtte??
Tror de må ha fyllt et år, også får man fra de er 13 mnd iallefall.

Vi går på barnegruppe en gang i uka.. er veldig koselig :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hmmm, høre med hs om det kanskje kan ordnes noe slikt blant alle oss som ikke har bhg plass til høsten... Kanskje jeg kan snike med barnebarnet til Naboen også selv om han er desemberbarn..

Hmmm, høre med hs om det kanskje kan ordnes noe slikt blant alle oss som ikke har bhg plass til høsten... Kanskje jeg kan snike med barnebarnet til Naboen også selv om han er desemberbarn..
I gruppa vår er yngste 3 uker uff eldste 5 år :D

Vi går på barnegruppe en gang i uka.. er veldig koselig :)

Her var det barsel gruppe på 4. Men når den ene føler hun var for bra for oss andre ble det ikke noe her.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her var det barsel gruppe på 4. Men når den ene føler hun var for bra for oss andre ble det ikke noe her.

det er ikke barselgruppe her, men menigheten (jeg bor i bibelbeltet...) arrangerer dette.. det er helt religionsfritt altså, vi synger bare noen koselige sanger før maten.. :)

det er ikke barselgruppe her, men menigheten (jeg bor i bibelbeltet...) arrangerer dette.. det er helt religionsfritt altså, vi synger bare noen koselige sanger før maten.. :)

Savner gruppen jeg var i når jeg bodde i Arendal. 6 mødre, jeg var eldst på 21 som samlet seg i en leilighet som hs disponerte, lagde mat sammen og koste oss

Savner gruppen jeg var i når jeg bodde i Arendal. 6 mødre, jeg var eldst på 21 som samlet seg i en leilighet som hs disponerte, lagde mat sammen og koste oss
det er veldig koselig iallfall.. vi har splitter nytt menighetshus så der er vi og leker og prater... før hadde de fast trilletur også, men det slutta de med...
jeg labber opp da, er ca 3 km en vei, og går av og til sammen med mamman til ei i klassen til eldste - hun har også 2012barn :)

Ble ikke barsel gruppe med gyda heller. Så her er det omgang med venner som har barn :)

jeg er litt sånn vigdis venneløs jeg da.. haha :P
Du får komme nordover på besøk så finner vi på noe. :)

Back
Topp