Fy ......

Atannia

Gift med forumet
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kom til barnehagen i den goe tru at vi hadde samtale der hal 3. Ble møtt av et surt fjes og enda surere kjerring. Hvor i all verden har dere vært? Fikk vi slengt. Vi skjønte ingenting. Fikk beskjed om at samtalen var hal to. Og ho prøvde og gi oss all skyld. Og gubben spurte om når det var i dag. Og fikk beskjed om hal 3. Fy faen jeg er gla gyda snart er ferdig. Blir og kreve Unnskyldning. Uansett humør skal de yte bra service. Og det kan jeg ikke kalle det der.

Bhg burde ringt dere da dere ikke var der isåfall. D pleier je alltid gjøre. Vente ti min, så ringer je. Misforståelser kan skje.

Ja, prøvde og si det. Men ble avfeid. Har jobbet der selv og de gjorde det før.

skjønner eg godt!
Hun er ferdig 28 juni. Så det blir bra og begynner på sfo fra 5 aug. Hun har halv plass.

Hun er ferdig 28 juni. Så det blir bra og begynner på sfo fra 5 aug. Hun har halv plass.

Sksl ikke minsten gå i samme barnehage?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Sksl ikke minsten gå i samme barnehage?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Han fikk ikke plass der.

Har dere fått plass i en annen barnehage nå da?

Slik det ser ut her i området nå så blir det nok ikke bhg plass :(

Nesten 40 stk med rett til bhg plass står uten tilbud.

Slik det ser ut her i området nå så blir det nok ikke bhg plass :(

Nesten 40 stk med rett til bhg plass står uten tilbud.
Det er altfor dårlig.

Det er altfor dårlig.

Joo, men lite å gjøre med :( Og verre blir det vel gjerne nå som kommunen må spare penger... Olderskogskola ryker jo voldsomt på budsjettet, ledelsen på skolen her snakket om sprekk på flere titalls millioner...

Joo, men lite å gjøre med :( Og verre blir det vel gjerne nå som kommunen må spare penger... Olderskogskola ryker jo voldsomt på budsjettet, ledelsen på skolen her snakket om sprekk på flere titalls millioner...
jaja,, blir hjemmeværende da. når kan man da søke om kontantstøtte??

Back
Topp