Fy søren!

Hehe ja, skulle ønsle jeg visste litt mer sist gang om det som venter etter fødsel. Føsj :-P

Hardere mage her også. :(

Magen hardner her også, i mårrest hørtes det ut som den reklamen for Fjordland hvor han ene sitter og kreister ut småstein i toalettskåla :P
Hadde min fantastiske lille Håvard sammen med meg (som vanlig, hehe), og han bare "ploppa masse!" (han er da veldig opptatt av alt som lager "plopp" for tiden, og at bæsjen bader i do..jaja)

Er kvalm og trøtt også, men kjenner at det egentlig bare er godt å ha symptomer, for er jo en innmari god grunn til at de er der <3
(gjerne minn meg på mine ord etter hvert når symptomene potensielt tar overhånd, hehe)

Her er jeg så absolutt stikk motsatt!! Skikkelige kjøringer i magen, luftsmerter (og jeg forstår hvorfor spedbarna skriker!), og skikkelig løs mage. Blæh.. Kan ikke huske jeg var så veldig plaget med magen med de to andre.. :) heller ikke etter fødsel. «Alle» prøvde å skremme meg med hvor fælt det var å gå på do etter fødsel, men verken nr 1 eller 2 var vondt.. Føltes bare utrolig merkelig å bruke musklene der nede igjen etter maraton i pressing.. ;)

Back
Topp