Jeg hadde glemt hvor j**** det er å være gravid-hard-i-magen.. Fryktelig vondt og fryktelig unødvendig!! Laktulosen ble inntatt i dag... Æsj.. Flere som er harde i magen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stikk motsatt, men gruar meg veldig til etter fødselen, for det var 10 gongar verre enn eg nokon gong har opplevd
GuttFebruar 2014
Nr 2 i mai?
Ja, ikke nevn det engang. Mareritt!! Herregud for et styr det er med magen på den ene og andre måten!
Hvordan er magen etter fødsel? :|
Magen er i grunn ok, men du bør kjøpa inn lactoluse og milde avføringstabelettar samt klyster. For meg var det heilt jævlig å gå på do nr 2! Eg grein når eg bæsja for å sei det slik!
GuttFebruar 2014
Nr 2 i mai?
egentlig ganske så variabel i magen her.. har vært "toalettspotter" i forkant av mens det siste halve året eller så, så er nå dritredd (bokstavelig talt) hver gang jeg går på do for nr. 2, av fare for at jeg skal begynne å blø.. så da går jeg egentlig og holder meg helt til jeg virkelig, virkelig, virkelig må på do, slik at jeg slipper å "kreiste" så mye..
Da jeg var gravid sist spiste/drakk jeg linfrø for å prøve å stabilisere magen. Funka greit for meg det. Hadde 1 spiseskje med knuste linfrø i et glass vann og latet som det var innmari godt å drikke.. smaker jo papp og sponplate (for de som har smakt sånt .. ), men..
Har ingen store mareritt i forhold til magen i etterkant av fødsel sist. Var både rart og litt skummelt å skulle gjøre nr. 2 for første gang etter å ha skviset ut en melon, men det gikk greit. Jada, det føltes jo som om livmor og tarmer skulle presses ut sammen med "kabelen", men det gjorde det heldigvis ikke
Maispire; hva var mest skummelt, "toalettspotting", sponplatedrikking eller kabling i etterkant av fødsel? hehe
Hehe, nei si det! syns alt høres litt skummelt ut jeg..