M Morelltre Elsker forumet Tilgangsansvarlig Aprilspirene 2024❤️ 5 Sep 2023 #41 K-40541537 skrev: Lager dere smoothie av frosne bær fra utlandet? ( kun det i butikkene som jeg har sett) Usikker på om jeg tørr, men har så lyst på smoothie Klikk for å utvide … Jeg lagde smoothie med frosne bær fra butikken i første svangerskap, men da kokte jeg dem først
K-40541537 skrev: Lager dere smoothie av frosne bær fra utlandet? ( kun det i butikkene som jeg har sett) Usikker på om jeg tørr, men har så lyst på smoothie Klikk for å utvide … Jeg lagde smoothie med frosne bær fra butikken i første svangerskap, men da kokte jeg dem først
Spireliten Gift med forumet Himmelbarn ❤️Mailykke 2022❤️ Aprilspirene 2024❤️ Februarhjertene 2025 6 Sep 2023 #42 K-40541537 skrev: Lager dere smoothie av frosne bær fra utlandet? ( kun det i butikkene som jeg har sett) Usikker på om jeg tørr, men har så lyst på smoothie Klikk for å utvide … De bør kokes først. Gjelder vel for alle, ikke bare gravide
K-40541537 skrev: Lager dere smoothie av frosne bær fra utlandet? ( kun det i butikkene som jeg har sett) Usikker på om jeg tørr, men har så lyst på smoothie Klikk for å utvide … De bør kokes først. Gjelder vel for alle, ikke bare gravide
Sol93 Flørter med forumet Aprilspirene 2024❤️ 6 Sep 2023 #43 Stemmer det! Men har aldri gjort det og har gått fint