Jeg følger råd på HelseNorge, ellers ganske avslappet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke lyst på verken brus, godteri eller søtsaker for tiden. Noe som er veldig unormalt for og være meg. Men jeg er veldig sulten på mat og spiser mer enn vanlig, så må roe ned. Merker at buksene mine blir strammere i livet nå Ellers savner jeg rødvin, brie og spekeskinke. Gleder meg veldig til neste høst!Hvordan er dere i forhold til godteri og andre søtsaker?
Jeg er vanligvis et godtemonster, men nå har jeg ikke lyst på sjokolade engang! Men er fortsatt sulten på mat, da. Og gjerne salt snacks sånn som salte kjeks, salt potetgull og popkornHvordan er dere i forhold til godteri og andre søtsaker?
Spennende å se om «kjerringrådene» stemmer, høres ut som du venter en guttJeg er vanligvis et godtemonster, men nå har jeg ikke lyst på sjokolade engang! Men er fortsatt sulten på mat, da. Og gjerne salt snacks sånn som salte kjeks, salt potetgull og popkorn
Jeg sliter med kvalme og noen ganger vil jeg ha skruer, der hjelper. Ellers blir det mye mindre sukker enn før. Det er jo forsåvidt braHvordan er dere i forhold til godteri og andre søtsaker?
Åh, det blir spennende! Er 9+4, så er et lite stykke igjen til vi får vite kjønnSpennende å se om «kjerringrådene» stemmer, høres ut som du venter en gutt
Jeg mistet totalt lyst på alt snop i min forrige graviditet så jeg håper det kicker inn snart Jeg har spist ganske normalt i mine to svangerskap, ikke for mye, ikke avholds, har klart meg fint i forhold til vektoppgang og ingen svangerskapsdiabetes, så jeg tenker alt med måte. Vil prøve å begrense inntaket, men vil tillate meg å spise litt godteri innimellom.Hvordan er dere i forhold til godteri og andre søtsaker?
Gleder meg også til neste høst! Har tenkt at jeg skal ha en liten feiring for meg selv med spekemat, brie, vin og sushiHar ikke lyst på verken brus, godteri eller søtsaker for tiden. Noe som er veldig unormalt for og være meg. Men jeg er veldig sulten på mat og spiser mer enn vanlig, så må roe ned. Merker at buksene mine blir strammere i livet nå Ellers savner jeg rødvin, brie og spekeskinke. Gleder meg veldig til neste høst!
Man kan spise og drikke det man vil selv om man ammer Det er ingen restriksjoner liksom i hvert fall ifht mat ( tror det sto unntak for noe fisk og store mengder av noen urter). Selv alkohol kan man nyte litt av, selvfølgelig skal man ikke drikke seg drita og amme, men 1-2 enheter er ansett som trygt, men anbefalingen er at man venter minst 6 uker etter fødsel. Melken fornyes jo kontinuerlig så promillen går ut av melka når den går ut av blodet ditt, derfor trenger man ikke pump and dump heller slik mange tror.Gleder meg også til neste høst! Har tenkt at jeg skal ha en liten feiring for meg selv med spekemat, brie, vin og sushi
Du kan spise sushi! Mye også. Bare unngå de fisketypene de nevner på helsenorge, kveite osv.. hehe!Æsj, mark i maten er ikke delikat uansett tilstand. Kan vi faktisk spise annen sushi enn tempura?
Og pass på at den ikke er gammel/har ligget i butikken lengeÆsj, mark i maten er ikke delikat uansett tilstand. Kan vi faktisk spise annen sushi enn tempura?
Du kan spise sushi! Mye også. Bare unngå de fisketypene de nevner på helsenorge, kveite osv.. hehe!
Ja og detOg pass på at den ikke er gammel/har ligget i butikken lenge