MarcusMamma
Forumet er livet
ORIGINAL: Mizdizzy
ORIGINAL: Pysa
Når det gjelder å røyke inne så syns jeg det er dumt. Men det er ikke ulovlig og dermed heller ikke omsorgssvikt. Om du burde være det.....
Ja, kanskje det ikke hadde vært så dumt.
Når det gjelder det andre. Så ser jeg ikke helt problemet. Er vel ikke så farlig at en gutt på ett år våkner opp på ett fremmed sted. Mora var jo tross alt der. At han ikke kjenner mannen, det skjønner ikke ett åringen så mye av. Syns nesten det hadde vært værre om han var noe eldre.
Ang det å ligge i bag. Det gjorde mine gutter lenge, når vi var borte.
Hun tok han jo opp i senga når det ikke funka. Jeg dro ofte mitt eldste barn ut etter kl 23 om kvelden. Kan ikke si jeg var uansvarlig. Jeg var ensom og var av og til på besøk hos venner. Jeg var ofte hos mamman min. Stelte gutten for kvelden der vi var og la han i bagen til vonga eller etterhvert bilsetet og dro hjem når det passa meg. Ser ingen grunn til at man skal sitte inne etter kl 19 om kvelden hver kveld fordi man har barn.
Så i mine øyne finnes det værre ting å gjøre enn dette.
Enig med du, ang røykinga mener jeg at man må slutte å røyke inne når man får et barn, slutte å være egoistisk og tenke
på andre enn seg selv!
Ang å være ute etter kl.. ja legge tid, det virker som at mange mener at man skal slutte å være sin egen person og
bare være mamma og det mener jeg er usunt. Vi er ofte hos svigers feks til klokka er både elleve og tolv og ser ikke problemer med det i det hele tatt.. Man må tross alt leve litt selv om at man har blit mor..
lever fint selv om eg har blitt mor men har en fast legge rutine på han og det er ikke kl 23 om kvelden så går hjem før den tid ihvertfall.
så har eg enten besøk selv eller har barnevakt han kjenner vis eg absolutt må ut.