fy flate

ORIGINAL: Mizdizzy

ORIGINAL: Pysa

Når det gjelder å røyke inne så syns jeg det er dumt. Men det er ikke ulovlig og dermed heller ikke omsorgssvikt. Om du burde være det.....
Ja, kanskje det ikke hadde vært så dumt.

Når det gjelder det andre. Så ser jeg ikke helt problemet. Er vel ikke så farlig at en gutt på ett år våkner opp på ett fremmed sted. Mora var jo tross alt der. At han ikke kjenner mannen, det skjønner ikke ett åringen så mye av. Syns nesten det hadde vært værre om han var noe eldre.

Ang det å ligge i bag. Det gjorde mine gutter lenge, når vi var borte.
Hun tok han jo opp i senga når det ikke funka. Jeg dro ofte mitt eldste barn ut etter kl 23 om kvelden. Kan ikke si jeg var uansvarlig. Jeg var ensom og var av og til på besøk hos venner. Jeg var ofte hos mamman min. Stelte gutten for kvelden der vi var og la han i bagen til vonga eller etterhvert bilsetet og dro hjem når det passa meg. Ser ingen grunn til at man skal sitte inne etter kl 19 om kvelden hver kveld fordi man har barn.

Så i mine øyne finnes det værre ting å gjøre enn dette.

Enig med du, ang røykinga mener jeg at man må slutte å røyke inne når man får et barn, slutte å være egoistisk og tenke
på andre enn seg selv!
Ang å være ute etter kl.. ja legge tid, det virker som at mange mener at man skal slutte å være sin egen person og
bare være mamma og det mener jeg er usunt. Vi er ofte hos svigers feks til klokka er både elleve og tolv og ser ikke problemer med det i det hele tatt.. Man må tross alt leve litt selv om at man har blit mor..

lever fint selv om eg har blitt mor men har en fast legge rutine på han og det er ikke kl 23 om kvelden så går hjem før den tid ihvertfall.
så har eg enten besøk selv eller har barnevakt han kjenner vis eg absolutt må ut.

synes ikke man skal være bundet til hjemmet, men man bør iallefall enten anskaffe barnevakt som barnet kjenner eller ta barnet med seg, og da heller vurdere barnet om man kansje skal dra hjem på natten slik at han iallfall får sove noen timer i skikkelig seng.

Uff stakkars gutt!!!Skjønner godt at du reagerer,men sånn er det desverre i dag..Folk setter barn til verden,og ikke er klare for foreldre rollen!!!Syntes sååå synd på de ungene!!!

Jeg hadde fått venninna di til å ringe for gutten kan jo ikke bo sånn!!!Får de inn mange klager som lyder likt så MÅ de gjøre noe med!!!!

Har noen i familien eller venner prøvd å prate med henne?!For i det fleste kommuner så finnes det familier som tar seg av barn i helgene så foreldra kan få avlasting!!!!Det er tydelig at hu ikke har fått levd livet sitt ferdig sånn at hu kan ta seg av gutten sin!!!!!

ORIGINAL: astrone

ojj,vet ikke ka jeg skal si...hadde blitt litt bekymra for stakkar lille gutten[&:]

Hadde vært fly forbannet om min barnevakt gjorde dette mens hun passet ungen min..

Men vi buker bag enda vi, han er 11 mnd... trives best i den og har plass

Uff stakkars gutt[:(]
Håper det blir gjort noe..

ORIGINAL: skravlekjærringa

Hadde vært fly forbannet om min barnevakt gjorde dette mens hun passet ungen min..

barnevakten gjorde jo det beste hun kunne, er jo moren som ikke følger opp skikkelig her. hva skulle barnevakten gjøre liksom?

ORIGINAL: dagosi

barnevakten gjorde jo det beste hun kunne, er jo moren som ikke følger opp skikkelig her. hva skulle barnevakten gjøre liksom?

ka gale har barnevakten gjort om eg tørr spørr?

ORIGINAL: MarcusMamma

ORIGINAL: dagosi

ka gale har barnevakten gjort om eg tørr spørr?

Tror skravlekjærringa bør lese første innlegg igjen. Kanskje hun forstår hva hun har misforstått [;)]

hm jeg reagerer ikke på røyking eller noe i heimen men.... ut fra et faglig synspunkt synes jeg det er skremmende å lese at et barn som våkner i sengen hos to fremmede personer ikke reagerer eller gir til kjenne at han er våken.. jeg ville ha oppfordret venninnen din å kontakte barneverntjenesten i og med at barnevernet er avhengig av meldinger om omsorgssvikt for å kunne gjøre noe. Det er viktig at det er venninnen din som opplyser til barnevernet og ikke du for du vil være en tredje person som har fått saken referert og kan derfor ikke gi tilstrekkelig informasjon til saken... ja d er min mening.

Hørtes ikke ut som en sunn reaksjon hos barnet

Synes uansett synd på den stakkars lille, uskyldige gutten! Ville aldri i verden gjort noe sånt med min egen sønn!! [:@]

ORIGINAL: majamor85

Det jeg lurer på, før jeg dømmer noen er...

Hvor gammel er hu?
er hu alene?
hva er grunnen til at hu skulle ha barnevakt?
hvor er bf?

røyke inne er jo aldri akseptabet da....

hun var jo tydelig vis alene med barnet i og med at hun dro til en type over natta, det var vist også derfor hun hadde barnevakt, ettersom jeg forsto.

Det jeg lurer på, før jeg dømmer noen er...

Hvor gammel er hu?  20
er hu alene? hun bodde med faren før ihvertfall men tror ikke de er sammen
hva er grunnen til at hu skulle ha barnevakt? hun skulle på byn og leverte så seint for da kunne hun reise rett på byn fra hun istedenfor og "stresse"
hvor er bf? vet ikke

røyke inne er jo aldri akseptabet da....

ORIGINAL: akra

hm jeg reagerer ikke på røyking eller noe i heimen men.... ut fra et faglig synspunkt synes jeg det er skremmende å lese at et barn som våkner i sengen hos to fremmede personer ikke reagerer eller gir til kjenne at han er våken.. jeg ville ha oppfordret venninnen din å kontakte barneverntjenesten i og med at barnevernet er avhengig av meldinger om omsorgssvikt for å kunne gjøre noe. Det er viktig at det er venninnen din som opplyser til barnevernet og ikke du for du vil være en tredje person som har fått saken referert og kan derfor ikke gi tilstrekkelig informasjon til saken... ja d er min mening.

nå må man huske at jungeltelegrafen forværrer ting....

ikke noe vondt mot HI, men sånne historier tar jeg veldig ofte med en liten klype salt, ofte kan ting virke værre enn det er...

men selvsagt kan dette være fulle og hele sanheten også....

forklarer ordrett det venninnen min sa. og hun har vert hos henne og vet hvordan det er.
og er jo en grunn til at søsteren til moren har sendt beskymringsmeld til barnevernet..

ojj,vet ikke ka jeg skal si...hadde blitt litt bekymra for stakkar lille gutten[&:]

Enig!! Hadde dette vært en veninne av meg, så tror jeg at jeg hadde snakket med henne og sagt jeg var bekymret[;)] Og vis ikke det hjalp da hadde jeg sagt til henne at jeg kom til å ringe barnevernet!!

ORIGINAL: akra

Gi deg a[;)]
Mine unger hadde blitt med hvem som helst og hadde brydd seg katta om hvem de våkna opp ved siden av. Ganske enkelt fordi de er sosiale barn som elsker mennesker. Han eldste hadde vel kanskje spurt hvor mamma eller pappa er. Han minste hadde vært likegyldig om han bare hadde fått oppmerksomhet. Trenger ikke å ringe barnevernet av den grunn[;)]

Back
Topp