fy flate

MarcusMamma

Forumet er livet
en venninne av en bestevenninnen min har en liten gutt på 1 år.
hun må jo ha noen løse skruer ett sted.
hun ringte til venninnen min på lørdag og spurte om barnevakt og venninnen min sa ja. og de skulle komme snart, dette var i 20 tiden (noe eg syntes alt er for seint da)
men de kom ikke før kl 23..[:@] da har hun tatt med seg en 1 åring litt før kl 23 på bussen og reist opp til en han har truffet et par ganger.
han sov når de kom opp der og han lå i en BAG vogn!! hallo?
så han lå og vred seg hele tiden for han hadde ikke plass oppi den, så venninnen min tok han opp i sengen mellom hun og typen og da sov han godt.
så våknet han om morningen og bare satt helt stille og så på de.
han sovnet med moren og våkner ett sted han ALDRI har vert før med helt frammede folk!
og moren røyker inne og han hadde DEN hosten. venninnen min sa han hadde hoste som en 90 åring med kols!
[:@][:@][:@][:@]
fy faen asså! det der var litt for mye greier asså. stygt og si det men hun fortjener IKKE og ha barn!

e det kunn eg som reagerer på det eller?

Jeg hadde ringt inn en bekymrings melding til barnevernet tror jeg... Enkelte skulle ikke hatt barn! Blir så irritert av å høre sånne ting![:@]

søsteren hennes har kontaktet barnevernet men ikke noe er blitt gjort annet enn de har snakket med hun.
venninnen min har vert der hos hun og det er skittent og ekkelt der og.[:@]

ojj,vet ikke ka jeg skal si...hadde blitt litt bekymra for stakkar lille gutten[&:]

ORIGINAL: MarcusMamma

søsteren hennes har kontaktet barnevernet men ikke noe er blitt gjort annet enn de har snakket med hun.
venninnen min har vert der hos hun og det er skittent og ekkelt der og.[:@]

hadde ringt inn for det.... for da kanskje de gjør noe mer når di får mer enn en bekymringsmelding.

ORIGINAL: 3 stars

Høres ut som at hun skulle ha venta noen år me å få barn, virker ikkje mye moden[&:].

Når det gjelder å røyke inne så syns jeg det er dumt. Men det er ikke ulovlig og dermed heller ikke omsorgssvikt. Om du burde være det.....
Ja, kanskje det ikke hadde vært så dumt.

Når det gjelder det andre. Så ser jeg ikke helt problemet. Er vel ikke så farlig at en gutt på ett år våkner opp på ett fremmed sted. Mora var jo tross alt der. At han ikke kjenner mannen, det skjønner ikke ett åringen så mye av. Syns nesten det hadde vært værre om han var noe eldre.

Ang det å ligge i bag. Det gjorde mine gutter lenge, når vi var borte.
Hun tok han jo opp i senga når det ikke funka. Jeg dro ofte mitt eldste barn ut etter kl 23 om kvelden. Kan ikke si jeg var uansvarlig. Jeg var ensom og var av og til på besøk hos venner. Jeg var ofte hos mamman min. Stelte gutten for kvelden der vi var og la han i bagen til vonga eller etterhvert bilsetet og dro hjem når det passa meg. Ser ingen grunn til at man skal sitte inne etter kl 19 om kvelden hver kveld fordi man har barn.

Så i mine øyne finnes det værre ting å gjøre enn dette.

ORIGINAL: snart 3 barnsmor

ORIGINAL: Pysa

Når det gjelder å røyke inne så syns jeg det er dumt. Men det er ikke ulovlig og dermed heller ikke omsorgssvikt. Om du burde være det.....

Når det gjelder det andre. Så ser jeg ikke helt problemet. Er vel ikke så farlig at en gutt på ett år våkner opp på ett fremmed sted. Mora var jo tross alt der. At han ikke kjenner mannen, det skjønner ikke ett åringen så mye av. Syns nesten det hadde vært værre om han var noe eldre.

Hun tok han jo opp i senga når det ikke funka. Jeg dro ofte mitt eldste barn ut etter kl 23 om kvelden. Kan ikke si jeg var uansvarlig. Jeg var ensom og var av og til på besøk hos venner. Jeg var ofte hos mamman min. Stelte gutten for kvelden der vi var og la han i bagen til vonga eller etterhvert bilsetet og dro hjem når det passa meg. Ser ingen grunn til at man skal sitte inne etter kl 19 om kvelden hver kveld fordi man har barn.

det var jo ikek mora... va jo barnevakta... (eller har æ missforstådd helt?)

Da hadde jeg kvalt barnevakten eller i allefall kjeppjaga ho her i fra til evigheten[:D][;)]

hadde ringt barnevernet på nytt æ da...ingen barn skal være nødt tel å ha det sånn!!!!![:@]

Da hadde jeg kvalt barnevakten eller i allefall kjeppjaga ho her i fra til evigheten[:D][;)]

Er vel ikke barnevakten som burde bli kvalt fordi mora sender ungen avgårde med henne... Og det er jo mora som røyker inne....

ORIGINAL: Lasog

Er vel ikke barnevakten som burde bli kvalt fordi mora sender ungen avgårde med henne... Og det er jo mora som røyker inne....

Da ser jeg ikke helt problemet[8D]

Leste HI på nytt: MORA tar med seg barne til en mannlig venn, kan ikke se at det er skadelig for barnet.

MORA røyker inne- dumt med ikke omsorgssvikt. Tenker det er mange her jeg som røyker under kjøkkenvifta. Kan ikke melde alle til barnevernet for det

hehe.. mene ikke være vanskeli, men det var jo en venninne av moren og typen hennes som passet barnet... mor til gutten var jo ikke der i det hele tatt...

Nei, nå tar du feil[:D][;)]
Og jeg er IKKE vanskelig[:D]

Venninna kom for seint og da hadde mor gitt opp og tatt med seg barnet selv. Til dette mannebeinet[:D]

"han sovnet med moren og våkner ett sted han ALDRI har vert før med helt frammede folk!"

Leste HI på nytt: MORA tar med seg barne til en mannlig venn, kan ikke se at det er skadelig for barnet.

MORA røyker inne- dumt med ikke omsorgssvikt. Tenker det er mange her jeg som røyker under kjøkkenvifta. Kan ikke melde alle til barnevernet for det

Hvis mora tok han med til en mann så kan jeg ikke skjønne hvorfor vbenninna plutselig var der og tok han opp i senga mellom seg og typen....

ble gjerne litt rotete.
moren tok barnet med ut på bussen kl 23 og da sovnet gutten på veien mens han var med moren.
ble levert hos venninnen min da og sov videre der i en bag som han ikke hadde plass til beina i så han sov ikke godt, da tok venninnen min han oppi sengen til hun og typen.
og når barnet våknet kjente han ikke stedet eller folkene!
det er moren som røyker inne! og ja det er lovlig men eg syntes det er sykt at noen gjør det! og eg reagere på det. ihvertfall når barnet har en sånn hoste.

eg syntes ikke små barn har noe ute på en buss og gjøre kl 23 på lørdagskvelden når de skulle vert hjemme i sengen sin og sove og mor eller kjent folk skulle vert der. men det er min mening og respekterer andre sine meninger om det.

ORIGINAL: MarcusMamma

en venninne av en bestevenninnen min har en liten gutt på 1 år.
hun må jo ha noen løse skruer ett sted.
hun ringte til venninnen min på lørdag og spurte om barnevakt og venninnen min sa ja. og de skulle komme snart, dette var i 20 tiden (noe eg syntes alt er for seint da)
men de kom ikke før kl 23..[:@] da har hun tatt med seg en 1 åring litt før kl 23 på bussen og reist opp til en han har truffet et par ganger.
han sov når de kom opp der og han lå i en BAG vogn!! hallo?
så han lå og vred seg hele tiden for han hadde ikke plass oppi den, så venninnen min tok han opp i sengen mellom hun og typen og da sov han godt.
så våknet han om morningen og bare satt helt stille og så på de.
han sovnet med moren og våkner ett sted han ALDRI har vert før med helt frammede folk!
og moren røyker inne og han hadde DEN hosten. venninnen min sa han hadde hoste som en 90 åring med kols!
[:@][:@][:@][:@]
fy faen asså! det der var litt for mye greier asså. stygt og si det men hun fortjener IKKE og ha barn!

e det kunn eg som reagerer på det eller?

han = Barnet

ja, jeg mener da at det er moren som er blåst i hodet, da kunne hun likegodt tatt med seg barnet til den mannen hun skulle besøke, da har iallefall barnet noen kjente i nærheten når han våkner på morgenen.

jeg sier aldri ja til og sitte barnevakt til barn jeg ikke kjenner godt, slik at de skal slippe og våkne med noen fremmede, og mamma og pappa er borte... stakkars lille gutt, er jo grusomt og ikke vite hvor man er og iallefall når man er alene... og jeg er voksen og kan dermed kle på meg og gå hjem når jeg måtte ha havnet i en slik situasjon.

Enig med du, ang røykinga mener jeg at man må slutte å røyke inne når man får et barn, slutte å være egoistisk og tenke
på andre enn seg selv!
Ang å være ute etter kl.. ja legge tid, det virker som at mange mener at man skal slutte å være sin egen person og
bare være mamma og det mener jeg er usunt. Vi er ofte hos svigers feks til klokka er både elleve og tolv og ser ikke problemer med det i det hele tatt.. Man må tross alt leve litt selv om at man har blit mor..

Back
Topp