Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ikke hørt noe om faktisk. Er det noe du drikker til vanlig som du ønsker å stoppe elle begrense?
Jeg stoppet helt ned brus under svangerskapet med nr to og har ikke drukket cola på snart 3år![]()
Takk!Oi, så flink! Jeg likte ikke cola før jeg ble gravid med førstemann! Etter det har jeg begynt å drikke det..
Er deg farlig å drikker sukkerfri brus som cola zero ? Jeg har drukket litt men max 1 glass, bare drukket fredag og lørdag![]()
Det har jeg ikke hørt noe om faktisk. Er det noe du drikker til vanlig som du ønsker å stoppe elle begrense?
Jeg stoppet helt ned brus under svangerskapet med nr to og har ikke drukket cola på snart 3år![]()
Prøver å begrense koffein og søtstoffer, som er i fks Pepsi Max og fun light.... Har et veldig sunt kosthold, og Pepsi Max har liksom alltid vært godteriet mitt...blir 9 lange mnd uten!
Stod på matportalen at man bør begrense inntak av koffein, lettbrus og andre ting som er kunstig søtet, mener jeg å huske.. Og sistnevnte er jo fun light garantert. Jeg drakk en del av det før svangerskapet, men fått helt avsmak nå - nå drikker jeg vann som aldri førhvis du må ha smak på vannet ville jeg prøvd med sitron, agurk eller frosne bær f. Eks
![]()