Fun facts om barna våre

Begge ungene har samme talefeil. De klarer ikke si tr-ord. Det blir kr- krapp (trapp) krist (trist) osv... Det er vanligere at det er vanskelig å si kr-...

Snuppa kunne etterligne reglene jeg sa til henne før hun var 10 mnd. (Hun lagde lyder i rett takt).
 
6 åringen sier igrunntatt i stede for unntatt :p
 
Lillegutt elsker sangen til bikuben på Disney junior så passer på å ta den på i tide hver dag jeg husker det, å da kryper han som en tornado bortover gulvet til han kommer til sofaen å får reist seg opp å står og hopper å danser og hyler(synger) til musikken å syns det er kjempe gøy. Når sangen er ferdig kryper han vekk å fortsette med det han holdt på med :p
 
Lillegutt elsker sangen til bikuben på Disney junior så passer på å ta den på i tide hver dag jeg husker det, å da kryper han som en tornado bortover gulvet til han kommer til sofaen å får reist seg opp å står og hopper å danser og hyler(synger) til musikken å syns det er kjempe gøy. Når sangen er ferdig kryper han vekk å fortsette med det han holdt på med :p

Det gjorde lille her også, bare med reklame :) Kunne sitte dypt konsentrert med noe, men så fort det kom reklame på TVen var det bare å stoppe opp og følge med :p
 
Hu her er litt fransk av seg. Hu sier lekostei i stedet for leverpostei og kontons i stedet for krutonger. Her i huset kaller vi crocs for krutonger pga en sint full mann som ikke fant to like når han skulle på do når vi var på campingvogna til svigers. Hehe.
 
Storebror har og hadde et veldig godt språk. Men bestemor ble til mamma muu. Om vi sa; kan du si bestemor, svarte han mamma muu. Gudmor ble monja. Hvor han hadde det fra vet ingen.
 
Lillegutt elsker sangen til bikuben på Disney junior så passer på å ta den på i tide hver dag jeg husker det, å da kryper han som en tornado bortover gulvet til han kommer til sofaen å får reist seg opp å står og hopper å danser og hyler(synger) til musikken å syns det er kjempe gøy. Når sangen er ferdig kryper han vekk å fortsette med det han holdt på med :p
Det gjør junior her når Fantorangen starter :p Han tok av hver gang Vitaepro-reklamen kom i sommer :)
 
Her forkorter guttungen vanligvis alle ord ned til 1-2 stavelser. Nikolai = onai, banan = bade, stopp = op
 
Det gjør junior her når Fantorangen starter :p Han tok av hver gang Vitaepro-reklamen kom i sommer :)
Haha! Kjører på med vitapro ja :p den slo godt Ann på lillegutt og stod å digga til den hver gang den kom på, var visst veldig gøy :p hehe.
 
Min eldste lager av og til nye ord til ting han ikke vet hva heter. Da ofte etter lyden det lager. Vi gikk leeenge og lurte på hva "brøtop" betydde, men hadde vist noe med traktoren til oldefaren og gjøre. En dag sa han det i bilen også, når det regnet. Det var altså vindusviskeren han mente :p
 
Back
Topp