Har 3 dager til termin om 15 min, så kan godt få fullmåne baby men tror nok han kommer på overtid slik som storesøsteren. Er ihvertfall forberedt på å få med meg legetime på mandag og jormdortimen 1 dag over termin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var storesøster mye på overtid da?Har 3 dager til termin om 15 min, så kan godt få fullmåne baby men tror nok han kommer på overtid slik som storesøsteren. Er ihvertfall forberedt på å få med meg legetime på mandag og jormdortimen 1 dag over termin
Hvor mange dager gikk du over forje gang?Har 3 dager til termin om 15 min, så kan godt få fullmåne baby men tror nok han kommer på overtid slik som storesøsteren. Er ihvertfall forberedt på å få med meg legetime på mandag og jormdortimen 1 dag over termin
Hvor mange dager gikk du over forje gang?
Blir spennende å se daHun kom kun 3 dager over, så ikke så lenge, men lillebror er no fortsatt i magen nå, 2 dager til termin. Har på følelsen av at han ikke vil komme tidligere enn storesøster
Blir spennende å se da
Her er det vist noe på gang. Hjem å pakke ferdig fødebagen
Takk Enda 20 dager igjen til termin, så hun kunne godt ha tatt det litt med ro.. Men orker ikke disse takene i 20 dager...Skulle ønske jeg kunne si det samme selv!
Masse lykke til!
Takk Enda 20 dager igjen til termin, så hun kunne godt ha tatt det litt med ro.. Men orker ikke disse takene i 20 dager...
Dra på shopping duRier i 20 dager er nok litt voldsomt ja Får håpe det går kjapt og du slipper gå så lenge hvertfall!
Jeg har fått smerter/sterke murringer nederst i magen idag, men de er konstante som jeg har hatt før, så har ingen forhåpninger om at noe kommer til å skje idag. Skulle ønske det da med 8 dager til termin. Så jeg drar på shopping istedetfor!