Har 3 dager til termin om 15 min, så kan godt få fullmåne baby
men tror nok han kommer på overtid slik som storesøsteren. Er ihvertfall forberedt på å få med meg legetime på mandag og jormdortimen 1 dag over termin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var storesøster mye på overtid da?Har 3 dager til termin om 15 min, så kan godt få fullmåne babymen tror nok han kommer på overtid slik som storesøsteren. Er ihvertfall forberedt på å få med meg legetime på mandag og jormdortimen 1 dag over termin
![]()
Hvor mange dager gikk du over forje gang?Har 3 dager til termin om 15 min, så kan godt få fullmåne babymen tror nok han kommer på overtid slik som storesøsteren. Er ihvertfall forberedt på å få med meg legetime på mandag og jormdortimen 1 dag over termin
![]()
Hvor mange dager gikk du over forje gang?
Blir spennende å se daHun kom kun 3 dager over, så ikke så lenge, men lillebror er no fortsatt i magen nå, 2 dager til termin. Har på følelsen av at han ikke vil komme tidligere enn storesøster![]()
Blir spennende å se da
Her er det vist noe på gang. Hjem å pakke ferdig fødebagen![]()

TakkSkulle ønske jeg kunne si det samme selv!
Masse lykke til!![]()
TakkEnda 20 dager igjen til termin, så hun kunne godt ha tatt det litt med ro.. Men orker ikke disse takene i 20 dager...
Får håpe det går kjapt og du slipper gå så lenge hvertfall! Dra på shopping duRier i 20 dager er nok litt voldsomt jaFår håpe det går kjapt og du slipper gå så lenge hvertfall!
Jeg har fått smerter/sterke murringer nederst i magen idag, men de er konstante som jeg har hatt før, så har ingen forhåpninger om at noe kommer til å skje idag. Skulle ønske det da med 8 dager til termin. Så jeg drar på shopping istedetfor!![]()