Fullmånebarn

ms.carter

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Fullmåne i kveld, spennende å se om det kommer noen fullmånebarn :D
Noen som har troa?

Fullmåne i kveld, spennende å se om det kommer noen fullmånebarn :D
Noen som har troa?

Datteren min har, men det har absolutt ikke jeg. Men hvem vet, de kommer når de vil. Og vil han i natt blir jeg hvertfall veldig glad!

Jeg var før veldig optimist på fullmånebarn.. Men etter å ha lest litt så har jeg mista troa.. Men jeg har jo enda 4 uker igjen da neste fullmåne kanskje

Troa? Jaja.. En uke til termin så det er jo lov å håpe :P Men ingen tegn annet enn tette kynnere og nedpress.. Da må hvertfall riene starte nå tror jeg :P hahaha

Tror ikke, men håper veldig :p

Hadde vært fint om jeg fikk fullmånebarn siden jeg har termin om to timer, men blir nok ingen baby i natt :p

Har mista trua.. hehe. Går for termin i stedet.
Samme her - dvs, kommer nok til å håpe på fødsel frem til mandag pga barnehageopptaket, men prøver å innstille meg mer og mer på at det sikkert blir nærmere neste mandag eller noe i stedet, noen dager over termin ;)

Aldri hørt om, men nå måtte jeg sjekke og ser at storebror søren meg kom under fullmåne!!! 21 aug 2013. Og dobbel regnbue forøvrig. Har termin i morgen, mannen kommer hjem fra jobbreise på ettermiddagen. Så håper lillebror kulern pittelitt ihvertfall. Siden jeg er alene med 2 åringen. :P

Har ingen tru her og håper ikke heller.. Samboeren kommer hjem i morgen og bilen står så og si uten bremser.
Satser på at hun holder seg inne i minst 10-14 dager til. Legen håper hun i hvert fall holder seg inne en uke til.
Men er spent på om noen andre får fullmåne barn :)

Tror bare fullmånen hadde effekt på aktivitetsnivået her.. Den siste uka har det hvert roligere i magen, Men i dag har hun virkelig hvert aktiv..

Back
Topp