Fulle mugger

Twinkletwinkle

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Her sitter jeg med kjempe pupper etter en fantastisk søvnrik natt! Lille ligger på en pupp men den andre må nok tømmes. Er det da lurt å pumpe den puppen hun ikke har tatt?

Har sånn akkurat med melk så er ikke redd for å stimulere. Vært greit å hatt litt i fryseren.

Jeg ville ha pumpet, men det er fordi jeg hadde et par sånne netter og den ene puppen ble større enn den andre (produksjonen gikk ned på den som jeg ikke fikk tømt) :D

Jeg ville ha pumpet, men det er fordi jeg hadde et par sånne netter og den ene puppen ble større enn den andre (produksjonen gikk ned på den som jeg ikke fikk tømt) :D

Det var godt du sa! Nå fikset lille biffen selv denne gangen men håper jo på flere slike netter for å si det sånn ;-)

Har slitt veldig jeg også.. Ene natten, satt jeg nesten å gråt for de var så sprengt, kunne ikke løfte armene, og kunne ikke sove på siden... Pumpet litt i fortvilelse for å få sove..
Men da vi var på besøk hos jordmor hjem, så sa hun at jeg ikke burde pumpe, for da stimulerer du bare mer produksjon.. Vist jeg heller håndmelket til det verste trykket var borte, om smertene ble for gale og la han til litt oftere så ville det stabilisere seg av seg selv...
Og nå går det veldig bra... Får bare spreng om det er en stund siden han har spist, og han våkner akutt sulten, og han hyler ;) og han får i seg mer enn nok av det han skal ha..

Bare ett lite tips :happy:

Back
Topp