Full jobb

Jeg jobber 100% og blir endel overtid 1-2 dager i uka.. Har vært veldig sliten, men hjalp godt etter at jeg fikk begynt å ta jern! Har planer om å jobbe så lenge jeg kan:) forrige svangerskap var jeg borte en dag, men har vært kjempe heldig og hatt lite plager. Deg eneste jeg ser for meg er at ryggen kan slite etterhvert. Blir mye stillesitting i min jobb..

Er sykemeldt og jobber 20% for tiden
Gleder meg til å komme tilbake 100%

Jobber 100%. Var sliten for et par uker siden, men nå går det fint. Har til og med overskudd til å hjelpe kjæresten med oppussinga hjemme! Får nyte det så lenge det varer... :)

Jobber 80% nå- gjort det en stund nå. Har sykemelding midt i uka så jeg får en pust i bakken. Den dagen bruker jeg til å hente meg inn- sover for det meste av dagen. Jobber i barnehage, så hverdagene er ganske så hektiske!

Jeg jobber 100%. Står og går oppreist 7,5 timer iløpet av arbeidsdagen. Jeg har ingenting å gi når jeg kommer hjem. Det får mye utover mannen min, som må ta seg ekstra mye av jenta vår på ettermiddagene. Men han jobber skift, så ofte er det bare meg og jenta. Når klokka blir 18:30 så må jeg bare legge meg ned. Er alltid i sengbfør 21:00..

Jobber 100% og tar alle ekstravakter jeg får, blir arbeidsledig fra nyttår så må bare stå på mens jeg har jobb. For noen uker siden var det helt jævlig, sov/slumret på sofaen fra jeg kom fra jobb til jeg gikk å la meg, nå synes jeg det er blitt bedre. Er fortsatt kvalm innimellom og hender jeg kaster opp på jobb men det går greit det å..

Jobber 100% og tar alle ekstravakter jeg får, blir arbeidsledig fra nyttår så må bare stå på mens jeg har jobb. For noen uker siden var det helt jævlig, sov/slumret på sofaen fra jeg kom fra jobb til jeg gikk å la meg, nå synes jeg det er blitt bedre. Er fortsatt kvalm innimellom og hender jeg kaster opp på jobb men det går greit det å..
Oi, du er tøff!

Jeg jobber 75% men det føles ofte som 100. Jobber turnus og er glad jeg har det rolig på jobb for tiden, men det tar på å jobbe kun hver 4. helg, enn hvor rart det høres ut. Er mye jeg som må ta guttungen i helgene og jeg som må handle til jul mm mens mannen trekker eksamenskortet. 100 % tror jeg ikke at jeg klarer for tiden men håper jeg blir bedre på nyåret. Har også en forholdsvis rolig desember så da er det håp.

Jeg jobber 100% og har planer om å gjøre det så lenge son mulig, slik at jeg med god samvittighet kan trappe ned når det sier stopp. Men som andre her sier, det gjør at jobben tar all energi. Jeg ligger på sofaen når jeg kommer hjem (mannen styrer heldigvis mer hjemme), får ikke trent og helgene blir brukt til å samle ny energi. Må si jeg begynner å glede meg til permisjon :)

Akkurat samme her... :)

Hvor mange her inne er det som jobber 100%? Jeg gjør det, og er helt knekt når jeg kommer hjem om ettermiddagen.. Null energi... Legger meg tidlig så får jo nok søvn også.. Er så i tvil om hva jeg skal gjøre...
Har 100% stilling og har hatt det på samme måte. Har gått fint på jobb, men var heilt ferdig når eg kom heim. For 2 veker sidan bestemte eg meg for at det hadde gått langt nok og fekk 20% sjukemelding ut november. Det har vert heilt supert å ha ein dag og hente seg inn på og eg tenker å spør om å få utvide det ut desember. Håper selvfølgelig energien skal komme tilbake sånn at eg kan jobbe 100% resten. Kjener litt på dårlig samvittighet fordi eg er jo ikkje sjuk, bare trøtt. Men kjenner det er lurt å ha sm no før eg blir heilt utbrent og kanskje må bli enda meir sm.

Sent from my iPad using BV Forum

Jobber ca 90%, men har 2 små barn hjemme, så er rimelig slips etter at de har lagt seg på kveldene :-P
Har i tillegg studert utenom, men har siste eksamen imorgen...... :p
Så da tror jeg det blir litt mindre slit, når jeg slipper konstant dårlig samvittighet for å ikke jobbe nok med skolen, utenom jobb og unger.. Tror det er lenge til jeg blir student igjen, for å si det sånn! Drøyer det sånn ca 18år, eller til barna har flyttet ut :)

Jeg jobber ca 100%:)
Er tungt, men hverdagen hjemme er minst like tung -har en på 1år og en på 2år som ikke går i bhg (pappaen har perm nå), og en på 6år som ikke går på sfo. Så dermed er det ett fett om jeg er hjemme eller på jobb, for hvile blir det ikke uansett!! :p
Får ikke lov å jobbe etter uke 24, så syns det er greit å være på jobb så lenge formen tillater det :)

Jobber i 100% som pedleder på storbarns avd i en barnehage.. Fullrulle !!!
Første trimester var det kun jobb og så hjem for å sove! men nå ( er 15+0) og uka som var , så kom energien tilbake... Så nå er det ingen problem.pluss at det kun er 3 uker igjen til juleferie :)

Måtte krype til korset og spørre inspektøren om det var i orden at jeg gikk hjem tidligere dersom jeg var tom for energi enkelte dager. Blir uansett ikke før kl 2, fordi jeg som regel har undervisning frem til da :)

Har 60% stilling så jobber mandag-onsdag. Kjenner at jeg ikke hadde orket så mye mer, er helt ferdig i bekkenet når onsdags ettermiddag kommer :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Jobber 100% og det går veldig greit! Forrige svangerskap jobbet jeg 100% helt frem til permisjonen startet 3 uker før termin, uten noen problemer. Håper det går like greit denne gangen og at jeg kan jobbe fullt helt ut. Jeg er ikke helt den til å sitte hjemme; blir så rastløs og grinete at mannen blir redd for å komme hjem ;)

Har vært 40 og 20% sykemeldt frem til nå, men har vært på jobb hver dag da jeg heller ikke orker å være hjemme om dagene. Har alikevel vært noen dager hvor jeg har vært hjemme, og denne uka har jeg hatt influensa og vært hjemme 2 dager. Merker samvittigheten gnager veldig!!:/ vi er et lite firma, med få folk på kontret, så det merkes når noen er borte. Er heller ingen som kan ta oppgavene mine, så blir bare ekstra når jeg kommer tilbake. Men da går iallefall arbeidsdagene fort!:) planen er å starte på 100% igjen neste uke, håper det funker!!:)

Hadde en hard start på svangerskapet, men etter uke 12 roet det seg. Klart meg i 100% jobb hele veien. Men måtte krype til korset forrige uke. Måtte ha en ukes time-out fra en hektisk hverdag.
Stor beundring til de som klarer å stå i tunge hverdager, men husk at det er viktig å ta vare på seg selv. Ha lav terskel når en har en liten en å ta vare på<3

Sniker inn fra februar her :)
Jeg jobbet 100% til siste dag i1.svangerskap. Nå 10år etterpå prøvde jeg det samme- lyttet ikke til kroppen min i det hele tatt. Er nå i uke 31+6 og akkurat blitt 100% SM med fysiobehandling to ganger i uka.
Fikk masse kjeft for flink-pike syndromet og en innbilt pokal. Nå er det hard trening med fysio for ikkeå ende i rullestol før fødsel og klare å meg av ungen etter fødsel :)
Lytt til kroppen deres jenter :)

Back
Topp